• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wanneer Q2 Rim aanbrengen

Tomas

Detailing guru
Tester of Bling
8 apr 2013
749
153
29
Amerongen
Hoi allemaal, Ik wil mijn velgen voordat ze straks de zolder op gaan helemaal polijsten en netjes maken. Maar wat is het beste voor de coating die ik er op wil zetten (Q2 Rim); voor ze de stalling in gaan opbrengen of pas een paar dagen voordat ze de auto volgend jaar weer op gaan? Wordt de coating minder als de velgen zo op zolder liggen? Gr tomas
 
Remstof zal ook tijdens de opslag schade aanrichten al gaat dat langzamer
Als je ze dan toch schoon moet maken maak het dan ook af
Dan kan de coating ook meer dan voldoende uitharden
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
ik zou hem persoonlijk helemaal schoonmaken en dan opbergen. Pas als je ze eraf haalt even een doekje erover voor het stof en dan rim erop.
Kan me toch voorstellen dat die laag ook ''slijt'' aan blootstelling aan de lucht.
 
Nee dus, die laag slijt niet aan de blote lucht maar alleen door frictie. Gewoon schoonmaken, ontvetten en behandelen. In een keer goed afmaken. Coating kan uitermate goed uitharden.
 
Inderdaad, het best is gewoon om meteen aan te brengen en dan op te bergen. Kan de laag perfect uitharden en tegen de tijd dat je ze eronder doet kan de laag er vol tegenaan. ;)