• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Was handschoen verhaart - Mothers Lambswool Wash Mitt

superdave

Detailing addict
2 mei 2010
40
52
Ik heb de handschoen nu 5 maanden en wordt om de 2 weken gebruikt met Poorboys World - Super Slick & Suds Concentrated Wash.

Maar sinds een week of 3 begint hij ontzettend te verharen... gister nogmaals geprobeerd, maar de handschoen is niet meer bruikbaar. (de emmer en de auto zitten vol haren]-0 )
Ik was hem elke keer uit met warm water en laat hem drogen.

Is dit normaal

Laatst bewerkt door een moderator:
straf ja, ik heb dezelfde en deze is al biijna 7 maanden oud en ziet er nog perfect uit, wordt elke week gebruikt ,en uit gespoeld met koud water. momenteel was ik met mothers en dodo shampoo..,,

omdat mijn vorige washmitt (de tweede inmiddels al) het na 1 seizoen het ook al heeft begeven heb ik er mij ook zo eentje aangeschaft. Hoewel mijn schoonbroer er tevreden over is was mijn eerste ervaring met deze mitt iets minder. Buiten het feit dat de Valma washmitt zeer snel versleten is, was deze makkelijker in gebruik.

De Mothers pluist grmbllll (ik hoop dat dit nog verdwijnt naarmate ik hem meer gebruik)
Neemt me iets te veel water op (wordt te log en je verliest teveel water bij het overbrengen van de emmer naar de auto)
Glijd minder goed over de lak dan de Valma washmitt, en had ook het gevoel dat hij minder goed vuil wegneemt.
Iets minder makkelijk om in kleine hoekjes te friemelen.

maw ben er tot nu toe niet echt over te spreken, en nu ik deze foto zie .....

MIjn volgende wordt nu echt wel een Meguiars Super Thick Microfiber Wash Mitt

Ik heb de washmitt bij Carclean afgegeven en een Mequires gekocht... Tim was er niet, kreeg later een mailtje dat hij hem direct had weggegooid... helaas geen coulance or what ever van CC, jammer!

Waarom vraag je het dan niet direct aan CC ( bellen / mailen / PM ) ipv het zo plaatsen, dat vind ik nu erg jammer :(

mk-us zei:
Waarom vraag je het dan niet direct aan CC ( bellen / mailen / PM ) ipv het zo plaatsen, dat vind ik nu erg jammer :(

Ik ben er langs geweest... verhaal uitgelegd... €100+ spullen weer aangeschaft.
En gemaild naar Tim wat hij er vond en of hij er nog wat mee kon doen, vandaar...

M.a.w. je verwachtingspatroon was dus dat je een coulantieregeling ging krijgen ( tevens omdat je weer €100 had uitgegeven ) ?
Wellicht door de drukte nog niet aan toe gekomen oid ( geen idee ), maar als je ergens niet tevreden over bent dan neem je toch contact op met diegene ipv op het forum te plaatsen?

Ik kan het allemaal verkeerd interpreteren, maar heb nl hier wel vaker gelezen dat men dingen verwacht te krijgen,
terwijl ik er altijd vanuit gaat dat het om een gunst / kado gaat en niet om een ongeschreven stukje recht

Om even een appel/peer verhaal van te maken: iemand is niet tevreden over het kado wat diegene bij de bestelling heeft gekregen daar hij/zij dit al in het bezit had of er zelf niet veel aan had:
in mijn ogen snap je het dan echt niet.
Wellicht ander stukje dan wat jij hebt meegemaakt, maar ik doel er op om aan te geven dat men soms meer verwacht dan eigenlijk behoort,
vandaar dat ik dit soort stukjes als niet zo prettig ervaar ( de druppel/emmer versie )

Gekke is dat wel onwijs goede ervaring heb mbt service e.d., wellicht daar ik niets verwacht maar spontaan heel veel kreeg: KLIK

Jij had me ook even een PM kunnen sturen als dit bericht je niet aanstaand ipv een 'BitchFight' te houden op dit mooie forum... jouw bericht komt namelijk erg rot op mij over.
Dan had ik je ook wellicht de mailwisseling kunnen mailen.
Maar goed ik bedoel er verders niets mee, ik vind het gewoon jammer dat CC zelf niet met een oplossing komt. Daarnaast moet ik zeggen dat ik altijd erg tevreden ben over de gang van zaken bij CC en dat deze kwestie niet afdoet aan mijn bestellingen bij CC.

Terug naar de orde van dit topic.... koop geen wollen washmitt tenzij je iedere 3 maanden een nieuwe wilt of het prettig vindt een behaarde auto te hebben na het wassen :D

1 - excuses voor overgekomen bericht ( toon die muziek maakte is wellicht mijn probleem )
2 - ik heb gepoogd uit te leggen waarom ik er zo op heb gerageerd ( appel/peer stukje )
3 - we gaan weer gewoon netjes verder >>> vriendjes ?

mk-us zei:
1 - excuses voor overgekomen bericht ( toon die muziek maakte is wellicht mijn probleem )
2 - ik heb gepoogd uit te leggen waarom ik er zo op heb gerageerd ( appel/peer stukje )
3 - we gaan weer gewoon netjes verder >>> vriendjes ?

Laten we verder gaan bij
4 - vriendjes :party

Ik wil nog even benadrukken dat ik WEL erg te spreken ben over de service van CC en dat ik niet om iets van €18.- een heel bedrijf meteen beoordeel.

Tja,

Als loof geschal geplaatst mag worden mag toch ook de mineur trompet geplaatst worden dunkt mij.

Ik vind het in elk geval niet normaal dat een mitt na 5 maand normaal gebruik er zo uit ziet.

Mij mitt ging toch echt dik een 14 maand mee eer hij begon te pluizen.