• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wash mitt tegen de grond.

Het weggooi gedrag snap ik echt niet, dat is zo zwaar overdreven. Tijdens het wassen komt er heus ook wel eens wat zand in je mitt. Kan je iedere keer een nieuwe mitt gaan gebruiken.
Gewoon uitspoelen en wassen. Tevens is de mitt niet over de grond gesleept of iets dergelijks gewoon neergegooid en terug opgeraapt, met het vuil erin zal het heel goed meevallen.

Meestal hang ik de mitt na gebruik op aan een rekje die aan de deur zit.Alleen laatst was die eraf gewaaid met die hevige wind.

Ergste vuil eraf gehaald en meteen gespoeld.Daarna is die met de eerste draai meegegaan in de wasmachine.En daarna nog gecontroleerd of er nog wat inzat.Ondertussen is de mitt al weer aardig gebruikt na dit ongelukje.En nergens last van;)

rodders zei:
Het weggooi gedrag snap ik echt niet, dat is zo zwaar overdreven. Tijdens het wassen komt er heus ook wel eens wat zand in je mitt. Kan je iedere keer een nieuwe mitt gaan gebruiken.
Gewoon uitspoelen en wassen. Tevens is de mitt niet over de grond gesleept of iets dergelijks gewoon neergegooid en terug opgeraapt, met het vuil erin zal het heel goed meevallen.
+1

Leon1987 zei:
Op de grond = in de vuilnisbak hier.....

0% risico van mijn kant..
Mocht het je ooit gebeuren .... denk aan mij en stuur 'm naar me toe, ik kijk 'm dan wel na en kan er een ander dan zéér bij mee maken !

Advies is om de Wash Mitt lekker eerst met de hand schoon te speoelen. Evt hoge druk zoals Patrick zegt. Daarna gewoon lekker in de wasmachine doen en bespaar je die euro's.

Je auto is ook wel eens erg vies en dan wordt deze ook gewoon weer helemaal schoon na een was beurt. Controleer elleen de wash mitt even en je ziet snel genoeg of deze echt nog vies is.

Paul zei:
..........Daarna gewoon lekker in de wasmachine doen.........

Dat doe ik standaard na iedere wasbeurt. Even in de wasmaschine op het spoelprogramma en daarna lekker weghangen te drogen.

Mijn meg's washmitt, die ik in de zomer van '07 gekocht heb, werkt nog steeds goed!

Heb er nu twee, en pak gewoon een mitt als ik de auto was, ongeacht welke, ik vind deze nog altijd erg fijn!