• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wash mitt Wookie's fist

stijntjeraes

Detailing rookie
25 jul 2009
189
0
Heeft er iemand al ervaring met de wash mitt van dodo juice Wookie's fist.Het ziet er meer een verzamelobject dan een gebruiksvoorwerp uit,hij ziet er wel leuk uit.:eek:)
 
Hij werkt geweldig, neemt super veel water op. Emmertje van 10 liter is op een keer of 4 soppen leeg. Hij is ook superzacht voor de lak, ik vind hem echt geweldig. Je moet alleen een beetje uitkijken met het onderhouden van de wookie, doe je dit goed heb je er een hele tijd plezier aan. Vooral het drogen moet je goed laten doen.
 
Ik heb em 1 keer gebruikt en daar blijft het bij.

- te zwaar als ie verzadigd is met water
- te groot
- 4 soppen en de emmer is leeg
- komt niet onder handgrepen enz.
- onderhoud aan de wookie zelf, dat ding moet mij ter dienst zijn, niet andersom!

Nu staat ie gekamd en wel in het rariteitenkastje. Tis een leuk verzamelopbject, meer niet.

Gr. Patrick
 
Ik gebruik 'm op mijn eigen auto, is een geweldige washmitt, neemt inderdaad veel water/sop op, maar dat vind ik geen probleem, even uitknijpen en dan wassen. Veel water bij het wassen is alleen maar goed ;) Vind het onderhoud ook wel meevallen, na het wassen spoel ik 'm uit met schoon water, schud 'n goed uit zet 'm dan op een stok zodat ie goed kan drogen. Iedere keer kammen laat ik achterwege, dat doe ik eens in de zoveel tijd.
 
Hier wordt de wookie sporadisch gebruikt, niet omdat hij tegenvalt maar om het wat te sparen. Moet zeggen, ik ondervind geen enkel negatief punt dat hierboven aangehaald wordt. Ik kan onder handgrepen (ok beetje moeite doen, maar er zijn tenslotte maar 4 handgrepen op een wagen) en ik gebruik even veel water als met een andere mitt. Moesten de middelen het toestaan, ik kocht direct een 2e als reserve :)

Ik laat het gewoon drogen zoals andere mitts en kammen doe ik al helemaal niet. Ziet er nog steeds als nieuw uit.
 
Een wookie nog nooit van gehoord of gezien.

Moet wel iets aparts zijn zo te lezen:-"