• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Washandschoen en Droogdoek

Ik ben aan het tijfelen tussen deze vijf washandschoenen/mitt:


  • Totaal aantal stemmers
    37
Uiteindelijk heb ik de twee droogdoeken van Monello (Senza acqua Piazza) besteld. De grote van de kleine.
vandaag de auto gewassen, en met deze doeken gedroogd, maar WOW, wat een resultaat! Super! droog heel goed, laten GEEN strepen achter, en nemen veel water op. Van mij krijgen deze doeken een dikke 10!
 
Ik heb van MM de Incredisponge, Incredipad, Incredimitt en de Incrediflair.
Ik heb geen andere merken, maar ben zeer tevreden van deze.
Ook de Dry Me Crazy heb ik, zowel de Junior als de XL. De grote gebruik ik voor een grote auto te drogen, en 2 kleine voor een kleine auto. En dan gebruik ik nog een Waverider om nog eens rond te gaan in de deurspleten en zo.
De Silk Dryer van Gyeon vind ik ook zeer goed, en gebruik ik op ongeveer dezelfde manier. De grote om te drogen, en de kleine om de laatste druppels weg te krijgen.
 
Grappig, ik heb ze allemaal (ja ik heb teveel spullen). Ik zou gaan voor de incredimitt & the thick mitt voor de onderzijde van de panelen.

Ben van plan de incredimitt te bestellen, ben alleen nog even aan het kijken de washandschoen of de spons. Welke zal het makkelijkste zijn?
 
@Opel Astra Zou ook voor de mitt gaan. Goed afwegen wat je koopt is zo gek nog niet, ik heb hier best veel spullen staan die ik niet vaak aanraak. Ik gebruik nooit sponzen. Kans op vallen is groter, dat is mijn belangrijkste reden.
 
Ik heb gisteren de Incredimitt-dingus geprobeerd. (Zat in mijn MysteryBox en was helemaal vergeten dat 'ie er was! :p)

Ik zie dat veel mensen er laaiend enthousiast over zijn, maar in vergelijking met mijn Gyeon - Smoothie vond ik het wat stug en groot. Het stugge zal misschien nog afnemen, maar de Smoothie is nooit zo stug geweest. Bij de Smoothie heb ik meer gevoel op de lak.


Greeetz
 
  • Leuk
Reactions: Opel Astra