@Eendje - Haha, no worries!
Een auto die helemaal onder de aangekoekte bagger zit, die kom je bij de detailer of regelmatige wasser niet tegen. (Die laten het niet zover komen )
Ik foam/prewash altijd als eerste om simpelweg de vervuiling losser te weken. Grover vuil hecht zich sowieso al minder en komt sneller los en de traffic film daaronder wordt gewoon op ingewerkt. Op een natte auto loopt je schuim toch net wat sneller van de lak en kan daardoor minder lang blijven hangen om in te kunnen werken. - Alle stappen vóór het daadwerkelijk aanraken van je lak is ter voorkoming van defecten en vervolgstappen makkelijker/veiliger te maken.
Je zal ook zien dat een auto die in een goede LSP staat ook na meteen afspuiten met een HD nog maar weinig vervuiling heeft. Wanneer je vooraf eerst een voorwas doet, dan is dit nóg minder én je hebt veiliger het vuil verwijderd.
Die autoverzorgingsboer heeft er nooit geen verstand van gehad!
I catch your drift Ik wil ook graag weten ''hoe?'', maar ook zeker de ''waarom?''
Een auto die helemaal onder de aangekoekte bagger zit, die kom je bij de detailer of regelmatige wasser niet tegen. (Die laten het niet zover komen )
Ik foam/prewash altijd als eerste om simpelweg de vervuiling losser te weken. Grover vuil hecht zich sowieso al minder en komt sneller los en de traffic film daaronder wordt gewoon op ingewerkt. Op een natte auto loopt je schuim toch net wat sneller van de lak en kan daardoor minder lang blijven hangen om in te kunnen werken. - Alle stappen vóór het daadwerkelijk aanraken van je lak is ter voorkoming van defecten en vervolgstappen makkelijker/veiliger te maken.
Je zal ook zien dat een auto die in een goede LSP staat ook na meteen afspuiten met een HD nog maar weinig vervuiling heeft. Wanneer je vooraf eerst een voorwas doet, dan is dit nóg minder én je hebt veiliger het vuil verwijderd.
Die autoverzorgingsboer heeft er nooit geen verstand van gehad!
I catch your drift Ik wil ook graag weten ''hoe?'', maar ook zeker de ''waarom?''