Tonie;n414308 zei:Kijk aan, je komt er zelf ook wel!^
Wat Ric zegt, +1. Meer doeken en doe er zeker een ijzeroplosser bij gezien je opmerkingen over de spikkels en puntjes. Ik zou in dit geval voor Non-ferro kiezen want dat is ook een goede velgenreiniger (zie daar niks van in je lijstje staan). Spons of mitt is een persoonlijke keuze, ik ben nog altijd fan van de spons t.o.v. de mitt.
Kleien zou ik met born slippy doen of als je budget niet toereikend is gewoon met shampoo. Voor prof polish zou ik een grovere pad nemen, bijvoorbeeld de disco duo. Heb je er gelijk twee, want die worden vies tijdens gebruik, of een witte pad.
Of de glaze onder red mist blijft zitten betwijfel ik. Hoor veel goede verhalen over Tough coat op wit, wellicht is dat een optie? Ook zonder glaze gebruiken bij voorkeur.
Voor de velgen, een velgenreiniger/ijzer oplosser is onmisbaar. Veel belangrijker dan een wheel sealant. Neem iets als Non-ferro of gyeon Iron met een velgenreiniger erbij. De Poorboys sealant is tamelijk middelmatig. Ja, je wielen zijn gladder na het aanbrengen, maar anders dan dat kan ik niet echt veel positieve dingen ontdekken. Ik zou voor dat geld een apc en iets voor je trims (revive bijv) kopen. En ik gebruik vaker de four finger mitt dan de wheel brush, maar ook dat is persoonlijke voorkeur.
Veel plezier!!
zie me onderstaand bericht.