• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat aan te schaffen als beginner, voor parelmoer lak

Ric325i;n414380 zei:
Bilthamer of Monello clay heb ik nog niet gebruikt dus daar kan ik niks over zeggen. Ik zou wel altijd een clay lube gebruiken! Mothers heeft een goede kleiset bv welke nagenoeg geen marring achterlaat althans dat is mijn ervaring. Als je deze kleiset neemt kan de born slippy van je lijstje ,kies je voor monello klei bv dan heb je em nog wel nodig.

ik neem de Monello en heb de lube er ook bijgezet. Ik wil dan nog even door jullie hier een eind controle over me lijst en dan wil ik het gaan bestellen!

Cleaners,

Dit is de opzet hoe ik hem wel bestellen. Kom ik zo overal mee weg? Wil voor 1 feb bestellen ivm de prijsstijgingen.

Ik hoor graag!

conv_1414.webp

Misschien nog wat voor de ramen? Dus reiniger:

Dodo Juice - Clearly Menthol Glass Cleaner Spray - 500ml

en om af te nemen:
Monello - Vetro Bianco

Gewoon als voorbeelden hoor ;-)

en wat om je trims mooi te maken/ houden.?
Banden?
Gr.

Zojuist het hele lijstje besteld inclusief nog wat aanvullingen. Zie onderstaand;
Nu hopen dat het snel binnen is!
conv_1416.webp

conv_1417.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi lijstje hoor!!
zie ook dat je voor je banden de Tuf shine - tire cleaner hebt.
heb zelf daar helemaal geen ervaring mee met dat product.

ik gebruik voor me banden APC van PB. In verdunning uiteraard voor de reiniging.

maar weet wel als ik ze reinig ze daarna wit uitslaan. Dan gebruik ik een bandengel om ze weer mooi zwart/ satijnachtige look te krijgen.

weet niet of de Tuf Shine all in product is? Of dat het alleen reinigt? Iemand daar ervaring mee?

Anders gebruik je dat dalijk en slaan ze wit uit;-) wil je natuurlijk ook niet :-)

Helaas is me pakket vandaag nog niet verzonden. Althans, de status op de site is nog niet bijgewerkt. Nog even wachten op me hobbybox :-)

Zal maandag worden dat ik het pretpakket uit mag pakken.

Als je het gisteren na 1800 hebt besteld, wordt het netjes vandaag verzonden en staat er morgen iemand voor de deur. Geen paniek dus:-)^De vraag is alleen hoe laat de post bij jou is of je er morgen nog wat aan hebt.

Veel plezier ermee in ieder geval!

Nee, ik heb het gisteren avond besteld en direct betaald. Dus ik kan ook goed begrijpen dat de order nog niet binnen is en of nog niet verpakt cq verzonden is.

Morgen afwachten. Wachten duurt langs en je het allemaal zo graag real life wilt zien haha!