Jeroen;342318 zei:Is die van Autoglym ook in bv. 5 Liter te verkrijgen? evt. via Carclean.com,...
Ik heb namelijk nét mijn 3 liter tankje leeg, en heb er altijd winterconcentraat inzitten. (+- -15) En om nu elke keer van die 500ml flesjes aan te schaffen,....
Tim;342320 zei:Is niet leverbaar zover ik weet. Maar ik vraag het na.
En juist daarom gebruik ik Spray and Wipe 1:10 in de zomermaandenRenzo 4000;n399608 zei:Mijn ervaring is dat je vaag alleen maar meer strepen en uitgesmeerde insecten krijgt als je gaat sproeien. Je moet dan zoveel spuiten dat je onnodig die troep op je lak krijgt en je laag rain-x drastisch doet verminderen.
ivo's;n399614 zei:En juist daarom gebruik ik Spray and Wipe 1:10 in de zomermaanden
Renzo 4000;n399608 zei:Bij mij wat er door de dealer ingegooid wordt tijdens de kleine en grote beurt . In de mooie maanden van het jaar gebruik ik nauwelijks mijn wissers, laat staan vloeistof. Mijn ruiten staan altijd goed in de rainkleer/rain-x wat ook erg goed helpt tegen kapotgespatte vliegen, deze zijn letterlijk met een veeg te verwijderen.
Mijn ervaring is dat je vaag alleen maar meer strepen en uitgesmeerde insecten krijgt als je gaat sproeien. Je moet dan zoveel spuiten dat je onnodig die troep op je lak krijgt en je laag rain-x drastisch doet verminderen. Alleen in de winter gebruik ik wel veel meer mijn ruitenwissers + vloeistof gezien de pekelrotzooi op de weg ... daar kan rain-x niet zoveel tegen beginnen .
Ik heb je commerciële link in je onderschrift eruit gehaald.Ik koop gewoon die kant en klare zooi van de action. Lekker goedkoop