• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat fotootjes gemaakt vandaag

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
900
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Vandaag wat fotootjes gemaakt van de ///M Coupe...
kleinDSC02273.jpg
kleinDSC02283.jpg
kleinDSC02281.jpg
kleinDSC02245.jpg
 
Ja hè:) Welke combinatie heb je gebruikt?

Omdat ik voor het eerst de Rupes gebruikte, heb ik ook maar gelijk de meegeleverde polijstmiddelen en pads ingezet.

Op de motorkap 4 stappen (blauw, groen, geel wit)
Op de rest van de auto 3 stappen (groen, geel, wit)

Voor de kleinere stukjes zoals de delen van de bumpers heb ik overigens de DAP900 V3 met de kleine backingplate gebruikt.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Volgens google maps kom ik uit op Delftseplein 36-37, verlengde van de Poortstraat. Ik had al even zitten kijken maar kwam niet dichterbij dan Delftsestraat. Overigens verandert het daar blijkbaar regelmatig: zie flinke verschillen in de streetview beelden van augustus 2015 en mei 2016
(door heen en weer te gaan door te straat krijg je de andere versie te zien).

In elk geval een leuke industriele fotolook, hoewel de locatie best klein is. :heart_eyes:
 
Dikke bak.

Heb je ook nog wat meer foto's van die 7 serie?
Hoe bevalt zoiets als dagelijkse auto, en met kosten?
 
  • Leuk
Reactions: Emi
knappe foto's!!

wat vond je van de blauwe pad met die bijhorende compound?
veel spetters gehad?
Ik vind dat die nogal veel stoft...

Het stoffen vond ik in vergelijking met de Veloce niet heel veel meer. Het is wel zo dat ik pad voor het polijsten met een paar pufjes PB S&W had ingespoten.

Dikke bak.

Heb je ook nog wat meer foto's van die 7 serie?
Hoe bevalt zoiets als dagelijkse auto, en met kosten?

Binnenkort zal ik de 7, nadat ik hem heb aangepakt, ook weer eens als fotomodel laten fungeren ;). Dan zal ik de foto's plaatsen.

Als dagelijkse auto bevalt hij zeer goed. Een heerlijke comfortabele auto die toch goed op de weg ligt met zijn ca. 1900 kg. De afwerking is op een zeer hoog niveau en de auto zit ergonomisch goed in elkaar.
De kosten voor de wegenbelasting zijn vanwege het gewicht relatief hoog natuurlijk. Het verbruik ligt bij mij (3,5 liter V8) gemiddeld rond de 1:10 omdat ik veel op de snelweg rijd. In de bebouwde kom is 1:6 (vooral vanwege het hoge gewicht) redelijk normaal. Vanaf februari heb ik nu zo'n 30.000km mee gereden.
Als je een goede hebt, valt het onderhoud mee. Maar als dat niet zo is: onderdelen zijn duur en de auto is behoorlijk complex. Dus reparaties kunnen kostbaar zijn.
Alles bij elkaar genomen ben ik er erg blij mee :).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Altos en Ferdy