• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is een goede extractor voor een goede prijs?

joergie

Detailing trainee
5 feb 2009
17
47
Hallo,

Weten jullie toevallig nog een goede extractor voor een betaalbare prijs?
Ik dacht er namelijk aan een te kopen. Aangezien ik deze niet vaak zou gebruiken
wil ik er hoogstens € 150 voor aan uitgeven. Anders vind ik het beetje weggesmeten geld.

De Lloyd was hiervan een voorbeeld, maar deze blijkt nergens nog te koop te zijn.

Iemand die nog andere merken weet?

Alvast bedankt!

Groeten,
Jurgen
 
Hij is ietsie duurder ( €194,99 ), maar destijds middels een groupbuy veelvuldig gekocht en bevalt ook de profs onder de detailers zéér goed:

Alutec - NTSR 20
 
Deze had ik ook al eens bekeken, voordeel bij deze is wel dat je er heel wat bij krijgt. Jammer genoeg is de prijs wel tegen de € 200.
De groupbuy heb ik gemist, anders had ik mij er zeker ook een aangeschaft.
 
Ik heb hem ook gekocht bij de groepbuy en ben er zeer tevreden over, heb alles schoongekregen waar ik hem voor gebruikt heb.
Hij is dan wel 45 euro boven budget maar als je toch al 150 euro uit wilt geven dan maakt 45 euro meer ook niet meer uit naar mijn mening en dan weet je zeker dat je een goede extractor hebt en als er problemen mee zijn weet je dat je bij carclean goed zit kwa service.
 
Voor €150,- ga je er geen vinden,misschien een op een of andere marktplaats,die van Carclean zal een van de goedkoopste zijn die je tegenkomt.
 
Als je het er niet mee eens bent is het misschien handig om er eentje te laten zien van onder de 150???
Als je een goedkope koopt lever je wel een stuk in aan kwaliteit, ding word niet vaak gebruikt (normaal gesproken) het is dan extra lullig dat je bij de 5e keer gebruik ofzo iets kapot gaat en dat dan net de garantie voorbij is.
ik hou het fijn bij die van carclean, prima ding (in bouwkwaliteit en in gebruik) voor weinig geld.
 
je kunt ook even doorsparen en gaan voor de alutec, hij bevalt mij nog steeds prima, en er zijn veel reserve delen voor te krijgen, je kan wel voor 5 tientjes minder ergens anders iets kopen, maar hoe zit het dan met de service en de onderdelen / accesoires.

en 50 euro is ook weer niet zo'n heel onoverkomelijk bedrag.
 
Daarin heb je natuurlijk gelijk, alleen is € 50 terug geld dat ik misschien voor iets anders had kunnen besteden.
Wetende trouwens dat hij voor € 135 de deur is uitgegaan ga je het nooit anders zien natuurlijk :)

Daarmee dat ik op zoek was naar andere alternatieven, rond dezelfde prijs en met dezelfde kwaliteit.
Blijkbaar zijn er toch niet zoveel als wat ik gedacht had ;)
 
kwaliteit heeft eenmaal zijn prijs en zoals je kan lezen is de Alutec van een goede kwaliteit.
Daarbij koop je 'dan bij een winkel die hele goede service levert en dat is ook heel wat ( vooral tegenwoordig helemaal )
Ik snap je standpunt betreffende iets anders kopen voor die €50. Zo redeneer ik ook altijd, maaarrrrrrr....heb er in de jaren wel van geleerd dat je soms niet alles kan hebben en het beter is om 1 ding te kopen waarvan je weet dat het een topper is dan 2 van mindere ( goedkoop = duurkoop )
Denk er gewoon rustig over na en spaar verder, zullen echt niet van de aardbodem verdwijnen .
 
Ik heb een tijdje zitten twijfelen tussen een Numatic George en de Alutec. Ben vanwege de CC service voor de Alutec gegaan. Nu deze alleen nog uitpakken.
 
Joergie, als je hem toch weinig gaat gebruiken is het dan de moeite om er één te kopen? Misschien kun je een deal maken met een medeforummer? Etten-Leur is niet zover weg voor jou, toch? :-"
Een PM kun je er altijd aan wagen lijkt me.
 
Als dat een mogelijkheid is BlackPassat ben ik ook geïnteresseerd :-" , ik twijfel nog steeds of ik er een aan ga schaffen.

Mss kijken of je nog een groupbuy kunt opstarten of mss een mooi prijsje kunt krijgen bij afname meerdere stuks (evt ook afhaa l ipv verzenden om de prijs te drukken :-"
 
Kun je met de alutec ook goed normaal stofzuigen? Heeft ie zeg maar een goede zuigkracht? Anders moet ik er ook nog een losse stofzuiger bij kopen..
 
Heb daarstraks mijn alutec even geprobeerd (vandaag binnen gekregen), en ja zuigt als een dolle!:)^
Heb je dus geen aparte zuiger voor nodig
 
Wat betreft het filter ( is een hepa filter ), die zit er alleen extra in voor de allergie-mensjes onder ons !
Wat betreft die €40,- >>> goede service is tegenwoordig een schaars goed.
Ik kan ook wel een DAP of wat dan ook viavia uit het verre oosten ritselen voor minder geld, maar goedkoop is duurkoop en spaar liever wat langer door en zodoende zekerheid krijg
van mocht het nu nét even niet goed gaan ( met mijn geluk zal ik dus wel een maandagmorgen apparaat krijgen, dus doe maar niet )
Kortom, indien interesse >> doe slim en regel gewoon een goede via CC !
 
Ik heb sinds een paar dagen de Alutec, en die bevalt prima! Ik moet nog even zien wat de mengverhoudingen zijn , en hoeveel vloeistof je op de te handelen delen moet spuiten, maar een tapijtje is in ieder geval verlost van een aantal vlekken...:D
 
MindCtrller zei:
Kun je met de alutec ook goed normaal stofzuigen? Heeft ie zeg maar een goede zuigkracht? Anders moet ik er ook nog een losse stofzuiger bij kopen..
Zo te zien wel, er zijn zelfs polyester stofzakken voor verkrijgbaar.
 
Voor zover ik kan beoordelen op het stukje wat ik gedaan heb, zuigt ie behoorlijk. Alle onderdelen om normaal stof te zuigen zitten er ook gewoon bij...:)