• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is een lichte combinatie van produkten?

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.993
193
47
Den Haag
Forumlid Klankie heeft mij benaderd om een GROTE :! klus te doen. In mijn ogen en voor mij persoonlijk groot, zo niet het grootste wat ik ooit heb gedaan ... 8o

Ik ga nog niet zeggen wat. Dat komt wel.

Klankie heeft al een testspot gedaan met een witte LC pad i.c.m. Menzerna (weet ff alleen niet meer welke...) op een rotary.

Bij de testspot is gebleken dat de lak waarschijnlijk unilak of een single stage lak is omdat de witte pad blauw was geworden na 1 pass.

Wat zijn nou 'zachte' combinaties? Zelf dacht ik aan SSR1 i.c.m. een witte pad?
Zijn er überhaupt nog zachtere combo's te bedenken die genoeg bite hebben om swirls aan te pakken zonder de gehele wagen te strippen van zijn lakwerk?

Iemand suggesties?
 
Op de Cordoba met zéér zachte lak is het een zwarte pad met Menzerna Nano Polish en nabewerken met excenter met zwarte pad en Final Finish.