Beste mensen,
Enige tijd geleden ongeveer 3 weken heb ik mijn auto in de was gezet.
Eerst Black Hole erop gedaan en getopt met een laag EX-P
Deze laag vervolgens 24 uurlaten drogen.
Hierna heb ik nattys blue eropgezet.
Die dag was er 1 nadeel eigenlijk 2.
Ik was de auto in de was aan het zetten en heb meteen de hele auto gedaan met als gevolg dat hij vrij lastig uit te poetsen was.
Als overmaat van ramp begon het ook nog eens te regenen waardoor ik (voor mijn gevoel) het allemaal wat sneller heb gedaan dan nodig was.
Nadat er een paar flinke buien waren gevallen zag ik witte strepen op de auto verschijnen op verschillende plekken.
Vandaag heb ik de auto gewassen en ik werd een beetje gek.
Ik bleef van die witte vegen strepen tegenkomen.
Nu is mijn vraag is dit residu van de wax die ik doordat ik te lang de wax erop heb laten zitten en het wellicht niet goed na heb gepoetst nu met deze strepen zit.
Tijdens het wassen heb ik eigenlijk alles wel goed weggekregen maar echt vrolijk werd ik er niet van.
Soms leek het alsof er elke keer andere plekken bijkwamen.
Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven (en ik hoop dat het aan mij ligt) en niet aan de wax of iets dergelijks.
Bijgevoegd is een foto.
Alvast enorm bedankt voor de hulp en feedback
Groeten Danny
Enige tijd geleden ongeveer 3 weken heb ik mijn auto in de was gezet.
Eerst Black Hole erop gedaan en getopt met een laag EX-P
Deze laag vervolgens 24 uurlaten drogen.
Hierna heb ik nattys blue eropgezet.
Die dag was er 1 nadeel eigenlijk 2.
Ik was de auto in de was aan het zetten en heb meteen de hele auto gedaan met als gevolg dat hij vrij lastig uit te poetsen was.
Als overmaat van ramp begon het ook nog eens te regenen waardoor ik (voor mijn gevoel) het allemaal wat sneller heb gedaan dan nodig was.
Nadat er een paar flinke buien waren gevallen zag ik witte strepen op de auto verschijnen op verschillende plekken.
Vandaag heb ik de auto gewassen en ik werd een beetje gek.
Ik bleef van die witte vegen strepen tegenkomen.
Nu is mijn vraag is dit residu van de wax die ik doordat ik te lang de wax erop heb laten zitten en het wellicht niet goed na heb gepoetst nu met deze strepen zit.
Tijdens het wassen heb ik eigenlijk alles wel goed weggekregen maar echt vrolijk werd ik er niet van.
Soms leek het alsof er elke keer andere plekken bijkwamen.
Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven (en ik hoop dat het aan mij ligt) en niet aan de wax of iets dergelijks.
Bijgevoegd is een foto.
Alvast enorm bedankt voor de hulp en feedback
Groeten Danny