• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is het verschil?

De Prinses

Detailing trainee
13 okt 2012
47
37
Hallo mensen,

Ik wil een doek kopen om mijn was mee uit te wrijven, en heb er twee op het oog. Ik weet alleen niet zo goed wat het verschil is, volgensmij zijn ze precies hetzelfde? Behalve de kleur dan..
[h=1]Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm[/h] [h=1]Poorboys World - Mega Plush - Blauw - 39x39cm[/h]
Groetjes,
 
De Plush heeft een langere vezel dan de Deluxe
Niet elke doek werkt lekker bij elke wax

En soms kom je nog wat vuil tegen en dan zou je een tweede doek moeten hebben
Dus mijn advies zou zijn om ze beide te kopen
Zelf uitproberen en dan weet je ook gelijk welke wanneer jou het best bevalt
 
Deluxe is met satijnen rand, Mega Plush niet. Vezel zou hetzelfde moeten zijn maar de laatste levering laat toch een klein verschil zien.
Mijn advies: neem Monello Peluche Verde's, even duur als Mega Plush alleen wel met satijnen rand en betere kwaliteit microvezel (en groter).

Dat is toch gewoon WIN-WIN :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Helemaal eens met Dibbuz! Monelo Peluche Verde is veel beter, en neem direct een 3-pack, je gaat er geen spijt van krijgen, echt!