• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat kan ik het best kopen een nat/droog stofzuiger of bekledingsreiniger??

jeffrey rallye

Detailing rookie
29 sep 2008
1.848
0
stofzuiger of bekledingsreiniger?

Wie helpt mij?
Ik ben al beetje aan het rondkijken.
Wat kan ik nu het beste kopen dan?
Een stofzuiger (nat/droog) of een bekledingsreiniger?


Gr jeffrey
 
Een extractor is een nat/droog zuiger alleen kan die dan ook nog vloeistof sprayen, dat is het enige.
 
Een extractor is een stofzuiger die ook vloeistof kan zuigen, tevens sprayed deze vloeistof (heeft dus een pomp en spuitmond). Een nat/droog zuiger is enkel een stofzuiger die je als normale stofzuiger kunt gebruiken en deze kan vloeistoffen opzuigen. Een gewone stofzuiger, heeft een stofzak en kan alleen stof opzuigen.
Een extractor kan je als stofzuiger gebruiken, er zit een stofzak bij (meestal) en normale accessoires daarvoor, maar dan moet je 'm "ombouwen" voor stofzuigen en als je wilt extracten weer terugbouwen.
Handiger is om een extractor en een stofzuiger te hebben.
 
Waar kan ik het beste zo'n extractor kopen??
Iemand tips/advies ervoor..
En een gewoone stofzuiger zeg ma (nat/droog) waar moet ik bijv. opletten ofzo?? :schaam
 
een gewone sofzuiger zal niet nat/droog zuigen.
als ik jou was ging ik voor alleen een extractor,je zuigt eerst de hele auto uit,waarna je hem met de extractor door behandeld.
WEES EEN SLIM PERSOON en kies voor de numatic george,ff op googlen en je komt de adressen vanzelf tegen.
mocht je het niet gevonden krijgen dan geef even een PM,dan geef ik je de link waar mijn numatic vandaan komt.

bart
 
Iemand toevallig interesse in een thomas Bravo 20S biturbo extractor voor 9 tientjes?
1020399.jpg


Ik kan er aan ongeveer 3 komen via een kennis met familie in die branche, gebruikt maar slechts voor een demo (alle dingen erbij dacht ik).

Wie het eerst komt, die het eerst maalt ;)

Groet,

Martijn
 
Hoi Martijn,

Als ze gewoon werken en de hulpstukken zijn erbij dan wil ik er wel 1 hebben. :)^

Ik hoor het graag van je.
 
Heren (en dames),

ik heb nog 1 extra Thomas Bravo extractor weten te bemachtigen. 2 zijn er al weg, en dus nog 1 beschikbaar.

Wie kan ik er blij mee maken voor maar 9 tientjes?

PM of mail me zsm, want dit gaat echt hard! :grinning:
 
Die het eerst komt, die heeft de keuze uit 3.

Dit weekend worden de andere 2 ook opgehaald, dus kom snel is mijn advies.
 
Sorry mensen, alle 3 verkocht ]d~^

Heel kleine kans op nog een of twee extra, maar dat hoor ik binnenkort.
 
Tinus bedankt :)^

Volgende week de bekleding van de Mazda onder handen nemen is er gister niet meer van gekomen.
 
Update: kan er nog 3 krijgen!
2 hebben er geen kleine zuigmond, maar via internet kan je deze wel bestellen. Lijken mij niet zo duur, maar doe geen enkele toezegging hierin :grinning:

1 is bestemd voor Dennis (versie met kleine zuigmond), dus nog 2 over zonder kleine zuigmond a 8 tientjes.
 
ze zijn binnen :party:

1 al gereserveerd, 1 zonder kleine zuigmond (geen echt probleem; heb de grote mond zelf ook gebruikt voor m'n interieur voor 8 tientjes. 1 zonder de stalen zuigstang (om gewoon tapijt te stofzuigen, maar wie wil dat nou?), een groene versie voor 6 tientjes :party: :party: