• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat kan ik het best kopen een nat/droog stofzuiger of bekledingsreiniger??

Update:

Alleen de groene versie zonder stofzuigerstang is nog over voor maar 6 tientjes (stang gebruik je overigens niet bij het detailen/zuigen van een auto...beetje lastig ;) )

Belachelijk lage prijs overigens... Had ik er nou maar aan verdient, want hou er echt niks aan over behalve tevreden/blije detailers :grinning:
 
Tinus ik heb hem gister uitgeprobeerd op onze deurmat en :)^

Prima machine voor een prima prijs!!!

Ik ben er ook achter gekomen waar het onderdeel voor is wat nog in de doos zat in het plastic. Je kunt dit ding op de grote zuigmond zetten om bv tegels of iets wat glad is te behandelen er zit een soort rubber trekker op die het water naar de zuigmond begeleid. :grinning:
 
Unieke actie:

De laatste Thomas extractor is een Vario 2000 (1300w) in het groen waarvan de stalen stofzuigerstang ontbreekt (die gebruik je toch niet bij het autodetailen...), en alleen een iets grotere zuigmond heeft (geen punt, zelf ook gebruikt en gaat prima).
Hierdoor moet je de hendel voor de watersprayer (zie foto's) zelf zien te bevestigen; bijvoorbeeld met een stalen band vd bouwmarkt (zo'n tuinslangklem). Machine doet het verder prima!

Na overleg met de eigenaar van deze extractor (ik doe dit voor jullie en voor hem; verdien er zelf echt geen bal mee) mag deze weg voor maar 4 tientjes! Gekkenwerk... :grinning: ]d~^
P1020013.jpg

P1020014.jpg

P1020015.jpg

P1020016.jpg
 
Tinus schuif je de hendel niet in het witte gedeelte van de zuigmond? dacht dat ik zo gister had gedaan...???
 
was dat bij de grote zuigmond? Bij de kleine kan het wel, maar bij deze grote zou ik evt. iets moeten aanpassen.

EDIT: Ik heb inmiddels ook contact gehad met een Nederlandse dealer die kleine zuigmondjes kan leveren voor 18,50.

Alle machines verkocht ]d~^