• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat vind je van het nieuwe forum tot nu toe?

Wat vind je van het nieuwe forum tot nu toe?

  • Een kleine verbetering

    Stemmen: 1 2,3%
  • Een verbetering

    Stemmen: 20 45,5%
  • Een grote verbetering

    Stemmen: 18 40,9%
  • Een kleine verslechtering

    Stemmen: 1 2,3%
  • Een verslechtering

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een grote verslechtering

    Stemmen: 0 0,0%
  • Geen verbetering of verslechtering

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Waar ik mij nog wel aan stoor, als ik alleen maar de nieuwe berichten wil lezen, is dat onderaan een bericht niet de mogelijkheid wordt geboden om direct naar de nieuwe of recente berichten te gaan. Ik moet nu elke keer weer naar de bovenkant van de pagina gaan (home-knop of groene pijl naar boven, en dan op nieuwe berichten klikken).
Ik heb onderop (linksonder het laatste bericht van de pagina' een button 'Ga naar eerste ongelezen bericht' heb jij die niet?
 
Het oude forum heb ik alleen meegemaakt als 'lezer'. Het nieuwe is overzichtelijk, vanuit diverse apparaten en zoeken heb ik al positief bevonden. Het plaatsen van berichten, quoten en uploaden van bestanden werkt prima. Ga zo door :)
 
upload_2016-2-4_1-44-45.png
 
Het nieuwe forum oogt netter. Maar het is wel even wennen. Ik krijg sinds de verhuizing ook geen notificaties wanneer er nieuwe berichten zijn. Nu zal ik uiteraard weer kunnen activeren ergens in de instellingen. Dat zal ik nog wel nazoeken.
 
ik merk dat ik tegenwoordig meer langskom zeg maar, die recente en nieuwe berichten knoppen zijn handig.
Ik kan me zelfs de vorige versie niet voor de geest halen :)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Het nieuwe forum oogt netter. Maar het is wel even wennen. Ik krijg sinds de verhuizing ook geen notificaties wanneer er nieuwe berichten zijn. Nu zal ik uiteraard weer kunnen activeren ergens in de instellingen. Dat zal ik nog wel nazoeken.
Dat is ook een beetje onhandig van dit forum.

Je vindt het hier:

https://forum.Carclean.com/account/alert-preferences

En vervolgens hier:

https://forum.Carclean.com/account/preferences

Vooral die laatste is belangrijk!
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover