• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat vinden jullie van System 123 auto detailing producten?

jax

Detailing rookie
23 mei 2023
6
2
Ik heb mijn auto een aantal keer showroom klaar laten poetsen en dan werd er onder andere gebruik gemaakt van System 123 producten. Ik zag altijd veel van die gele jerrycans zoals in onderstaande foto.

Nu wil ik zelf een beetje gaan hobbyen om mijn auto zelf te gaan poetsen. Beetje bij beetje wil ik wat meer producten en materiaal kopen. Nu vraag ik mij af wat jullie van System 123 producten vinden? Is dat het beste van het beste of zijn andere producten juist beter?
images (3).jpeg
 
Nou, ik heb gekozen voor optie 3. Ik heb gisteren avond de Bilt Hamber Auto-Foam - 5000ml besteld op deze webshop. Maar even zonder gein. Wie kan mij een serieus antwoord geven.
 
Ik heb wel eens wat van dit merk gebruikt lang geleden maar was zeker niets bijzonders. Het is vooral handig in de generieke autogarage’s want dat maakt niet zo uit wat het is.
Als ik toen wist wat er te koop is had ik dat nooit gekocht. Het zal opzich doen wat erop staat maar ik denk dat er tegenwoordig meer en makkelijker spul te koop is die wel een meerwaarde met zich meebrengt.
 
Veel forummers zullen system123 niet kennen omdat het niet echt bekend consumentenproduct is.

De Autofoam ga je veel plezier van hebben, haalt veel vuil weg. Goede keuze.
Voor andere producten zoals shampoo vind je veel info hier op het forum. Genoeg ervaringen te lezen zodat je zelf een keuze kan maken. Staar je ook niet blind op 1 merk.
 
  • Leuk
Reactions: jax
Er zijn in het verleden wel eens vaker merken besproken die later in het assortiment van CC zijn opgenomen. Dus om nu meteen te roepen dat het niet besproken mag worden omdat CC het niet verkoopt is wel een tikkie kort door de bocht.
Producten zijn zoals hierboven niet bijzonder, nog qua werking of uitstraling. Krijg ook het idee dat het merk zich meer richt op poetscentrales dan op een individuele detailer. CC heeft volgens mij voldoende (betere) alternatieven en verwacht dan ook niet dat het opgenomen gaat worden in het CC assortiment.
@moderator @Dibbuz kan dit draadje verplaatst worden naar merkendiscussie? Lijkt me een logischere plek voor als er iemand in de toekomst nog wat wil weten over System 123
 
  • Leuk
Reactions: VincentK