• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wil je bij je DAP500 ontvangen? (En extra verrassing!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ordernummer...14251
polisching-pad wit
mega-towel koraal
polisch with carnauba

m.v.g.....RedTiger
 
Helaas wat laat door familie omstandigheden maar ik wil natuurlijk ook nog graag mijn dap met extra poetsspullen ontvangen!:roll

Ordernummer: 14225
Doek: Koraal
Flesje: SSR1
 
Misschien een domme vraag...

Maar hoe weet iik wat mijn order nummer is, er staat wel een voorbeeld in de mijn toegestuurde mail, maar ik neem aan dat ik nummer 10000 ben, aangezien dat getal wel erg mooi afgerond is, of krijg ik dan ook een bos bloemen omdat ik de10.000ste ben:D :D :D

Groeten,
Eric
 
Even inloggen op Carclean.com en rechts vind je een knopje met 'orders'. Daar staan al je ordernummers van alle bestellingen die je ooit hebt gedaan.
 
:-" :-" :-" :-" :-"

En ik maar zoeken naar het ordernummer in het gestuurde mailtje:D

Maar goed bij deze de wens lijst:
-Ordernummer 13959
-Deluxe Mega Mega Towel Koraal
- White Diamond

Ik neem wel even contact op over wanneer ik het kom ophalen, aangezien ik ook zo'n autogeek tas dan wil en me nog wil even laten voorlichten/adviseren over andere spullen, dus er zal nog wel het een en ander bij de Dap500 bijkomen:D

Groeten,
Eric
 
@Hendrik: Dit pakket was alleen voor de eerste 100 bestellers en aan jouw ordernummer te zien zit je niet bij de eerste 100. Helaas, maar pech voor jou ben ik bang :confused:
 
Oh ik had zoiets van er zijn geen 100 post in dit topic geweest en je moet een reactie in dit topic maken om er kans op te krijgen.

Maar goed...
 
Hallo Hendrik,

De 100e DAP500 is in september al verkocht. Niet iedereen heeft via het forum gereageerd, de meeste mensen hebben op onze mailing gereageerd!

Je bestelling wordt vandaag ingepakt voor je!
 
Maar niet iedereen die besteld , besteld een DAP toch?

ordernummer: 15706

doek: groen
flesje: White diamond

Leuke actie! :cool:
 
Deze actie geldt alleen voor de eerste 100 DAP´s die verkocht waren, gezien je ordernummer, zit jij er niet bij denk ik en zoals Tim al aangeeft, is de 100e is september reeds verkocht....even goed lezen ;)
 
stimpy68 zei:
Deze actie geldt alleen voor de eerste 100 DAP´s die verkocht waren, gezien je ordernummer, zit jij er niet bij denk ik en zoals Tim al aangeeft, is de 100e is september reeds verkocht....even goed lezen ;)

het leek me zo'n leuke actie dat ik uit enthousiasme toch heb gereageerd :D you never know:weetniet
 
Is het niet een idee om dit topic dicht te doen als iedereen zich gemeld heeft?? Scheelt een hoop vragen van mensen. Pas het topictitel aan en niemand zal er naar vragen...

Groet, Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.