Terug van weggeweest - heb wat minder tijd aan de auto besteeds ivm revalidatie. Heb een vraagje aan hen die ook waterless de auto wassen of dit uitgeprobeerd hebben. Omdat ik nu niet met jerrycans naar de wasbox kan sjouwen wil ik de auto met een waterless wash gaan bijhouden. Foamen (foammaster + snowfoam) en HD in de wasstraat en dan een waterless wash voor de deur (daar ik de auto eigenlijk niet voor de deur mag wassen).
Nu ben ik aan het kijken geweest naar welke waterless washes er zijn en ben op DJ en Mequiar's gestuit. Met beidde heb ik geen ervaringen en ben dus benieuwd naar gebruikerservaringen van beidde washes. Wie helpt me op weg naar een goede waterless wash - ander merk mag natuurlijk ook want... wie weet heb ik wat over het hoofd gezien.
DJ: + goede ervaringen met het merk
+ favoriete webwinkel heeft hem
- prijs (duur - 26,50 per liter)
- alleen maar in liter grootverpakking
Mequiar's: + prijs (voordeliger dan DJ)
+ gallon verpakking (55,--)
+ biologisch afbreekbaar (weet niet hoe dit met DJ is)
- geen ervaringen met het merk behalve de windowcleaner (en die is goed)
- favoriete webwinkel heeft hem niet
Aanvulling - ben ook nog een waterless wash van Wolfs chemicals tegengekomen:
+ prijs
+ biologisch afbreekbaar
+ verkrijgbaar in de 1 en 5 l variant
- geen ervaring met het merk maar kom wel regelmatig goede revieuws tegen over hun prodcten.
Nu ben ik aan het kijken geweest naar welke waterless washes er zijn en ben op DJ en Mequiar's gestuit. Met beidde heb ik geen ervaringen en ben dus benieuwd naar gebruikerservaringen van beidde washes. Wie helpt me op weg naar een goede waterless wash - ander merk mag natuurlijk ook want... wie weet heb ik wat over het hoofd gezien.
DJ: + goede ervaringen met het merk
+ favoriete webwinkel heeft hem
- prijs (duur - 26,50 per liter)
- alleen maar in liter grootverpakking
Mequiar's: + prijs (voordeliger dan DJ)
+ gallon verpakking (55,--)
+ biologisch afbreekbaar (weet niet hoe dit met DJ is)
- geen ervaringen met het merk behalve de windowcleaner (en die is goed)
- favoriete webwinkel heeft hem niet
Aanvulling - ben ook nog een waterless wash van Wolfs chemicals tegengekomen:
+ prijs
+ biologisch afbreekbaar
+ verkrijgbaar in de 1 en 5 l variant
- geen ervaring met het merk maar kom wel regelmatig goede revieuws tegen over hun prodcten.