• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waterproef schuren

mk-us, die dap heb ik al via Carclean.com zeker een goede service
maar de rest, maar bedankt voor de tip

Net even geoefend8-) Eerst op een los stuk plaat werk, met 1200(aan raden spuiter) daarna met de flex150 en mezzo ofzo de zwaarste, maar idd te diepe schuurkrassen erin en er super snel doorheen, daarna nog eens met de hand en 2000. Ging al een stuk beter, maar ga overal even kijken en informeren. Maar denk dat ik het de hand en 2000 0f 2500 ga proberen. Kwam er ook meteen achter dat elke lak toch verschillend is, op verschillende delen geprobeerd. Alleen hoeweet je dat je goed zit dus niet te diep maar ook niet te weinig ???

Groeten Coen

HLE-99 waar kom je vandaan ???

Is eindigen met 2500 niet een beetje erg grof?

Zelf heeft Dennis op mijn auto eerst korrel 2000 en daarna korrel 4000 gebruikt.

Na 4000 waren 2 hits van M105 en een light wool cutting pad genoeg om op te polijsten tot hoogglans. Daarna Mezzo op wit en gevolgd door Finale op zwart.

Alles is gedaan met een rotary. Met een DAP zal je iets meer moeite moeten doen om tot een glanzend resultaat te komen.

1200 is gewoon veel te grof, echt niet doen! Voor een spuiter is K1200 al heel fijn, voor een poetser niet. Mijn evaring is dat je prima correcties kunt doen met K2500, misschien ben je iets langer bezig maar het is goed te doen. Zeker iets als born slippy gebruiken, ook daarmee krijg je een egaler resultaat waardoor je het weer makkelijker kunt polijsten.

Ik ben 's avonds nog steeds in Andelst te vinden. Ik woon in Voorthuizen.