• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Watervlek in stoffen stoel

Willi@m

Detailing trainee
3 jul 2019
19
25
42
Hallo. Ik heb soort opgedroogde watervlek in mijn stoffen stoel. Zo'n witte kring. Ik heb nog foam liggen van turtle wax maar in 't verleden werkte dit ook niet zo goed. Nu sta ik op 't punt om interieur reiniger te kopen van valet pro. Iemand anders nog een tip? Mvg
 
Het interieur kun je prima reinigen met een 'all purpose cleaner'. Dat product is daarna ook te gebruiken voor exterieur en andere klusjes.
 
Gewoon eerst met wat schoon water en badstof beginnen
Kijken of er vuil afkomt en de vlek verdwijnt
Sterkere middelen kan daarna altijd nog
 
Als de vlek van natmaken met water niet groter wordt, dan is de vlek van wat anders dan water ontstaan
Risico is dat "dat waar de vlek uit bestaat" gaat verplaatsen en het erger wordt
Dus altijd eerst een klein stukje beginnen. Al is het water met wat soda
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Ziet er nu niet verkeerd uit. Was nog vochtig net dus ff stoelverwarming erop gezet onderweg.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba