Tim zei:Ik zeg bovendien ook:
Zymol Royal € 11.000,00
Dodo Juice Supernatural € 92,50
Dus als Supernatural 2 maanden blijft zitten, dan verwacht ik dat Royale ((11.000,00 / 92,50)*2 maanden =) 237 maanden zal moeten blijven zitten.
Gerbrand zei:Dit zijn uitspraken van Dodo. Maar dan nog als de Carbon nog steeds blijft zitten Carbon € 71,39
Gerbrand zei:Voor alle duidelijkheid. Ik vind het een goede onafhanelijke test waarbij iedere wax dezelfde voorbereiding heeft gehad. Alles staat en gaat natuurlijk met de juiste voorbereiding voor iedere wax.
Ik heb met name de test gepost voor mensen die niet op DW komen. Iedereen moet zijn eigen keus maken.
Sven S8 zei:Niet iedereen vindt het leuk om elke maand (of week) weer opnieuw te waxen... Dus in die zin is de uitkomst toch wel aardig.
Sven S8 zei:Maar dat het voor anderen interessanter is hoe lang een wax meegaat snap ik ook wel. Niet iedereen vindt het leuk om elke maand (of week) weer opnieuw te waxen... Dus in die zin is de uitkomst toch wel aardig.
Dibbuz zei:Natty's
HansA8 zei:Collinite 915 staat juist bekend om haar extra glans, terwijl de 476s en 845 meer duurzaamheid zouden moeten hebben dan de 915... Ach, als er maar Collinite op staat.
Dus al die testen laten zien dan een goede glaze als basis (PB Black Hole o.i.d.) + één van de Chemical Guys sealants + een Collinite wax een 'hecht' trio vormt. Niet echt duur, maar wel duurzaam