HansA8 zei:Toch roept deze test wel een paar vragen op :s
De Nattys White & Blue zijn na de 3e maand genomineerd om van de lijst te verdwijnen en nu - na 6,5 maand - zijn ze nog in orde?
Ik snap echt niet dat een concours wax (glimmerdeglim) als de Collinite 915 beter blijft zitten dan de 476s...
Vreemd inderdaad. Bovendien geloof ik niet in de zelfde onderlaag (voorbereiding) voor elke wax. Ik heb vorig jaar Rubbish Boys Original edition (RBOE) aangebracht over een lak voorbereid met M21. Helaas moest ik al een sterk teruggang van de beading vaststellen enkele weken (!!!) na het opbrengen van de RBOE.
Het is heel goed mogelijk dat niet alle waxes even goed reageren en/of hechten aan een onderlaag.
In het voorjaar als de contities weer beter zijn wil ik dezelfde wax een opbrengen over Collinte 476S. Eens kijken of een Carnaub/carnauba pakket betere eigenschappen heeft dan een syntheet/carnauba pakket.
sjoerdnijhuis zei:nee 2 keer per maand komt eerder bij mij... heb ik simpelweg de tijd niet voor...
Zal nog eens het hele topic doorlezen.. doe ik nu ff niet meer.
Ik probeer één keer per 2 maanden. Lukt niet altijd gezien de weersomstandigheden.