B.K. zei:Toppen gaat zeker ,maar met Carnauba wax'en is 3 keer genoeg ,daarna heeft het niet echt nut meer.
Maar ik zou in jouw geval gewoon alleen de Shield (eventueel 2 lagen) gebruiken ,mss vooraf gaan door Cleaner Fluid..?
DAF-44 zei:Iemand ervaring met de combi Collinite 476 of 845 getopt met Dodo Juice (bijvoorbeeld Blue Velvet) ?
Ja ik, maar dan omgekeerd.DAF-44 zei:Iemand ervaring met de combi Collinite 476 of 845 getopt met Dodo Juice (bijvoorbeeld Blue Velvet) ?
B.K. zei:Ik weet wat je bedoeld , Shield over Natty's heeft zeker zin ,omgekeerd kan ook.
Maar ik ben gewoon geen fan van verschillende wax'es over elkaar te zetten ,beter 2 lagen van de zelfde.
Begrijp me niet verkeerd ,jouw plan is goed ,ik gaf gewoon mijn idé.. ^
Ik heb dit zojuist eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ik het verschil duidelijk kan zien. Maar gaat dit niet ten kosten van je waxlaag? Anders doe ik dit voortaan altijd, dat beetje extra voldoening doet het hem voor mijTim zei:Pakt zonder problemen. Hier meermalen getest.
Als je echt lekkere glans wilt hebben dan kan je je wax toppen met Black Hole, licht opbrengen en gaan. Houdt niet lang, maar wel mooi.