Op dit moment gebruik ik collinite 845 als finisher. Echter ik zou graag een finisher met een langere standtijd, of eentje met vergelijkbare standtijd en eenvoudigere applicatie gebruiken. Zeker ivm winter op de stoep; doorwinteren middels standtijd (min. 4 maanden) of makkelijke applicatie met acceptabele standtijd.
Betekent het toepassen van een coating dat de auto na 6-18 maanden (afhankelijk van product) ook echt weer opnieuw gepolijst dient te worden?
Op dit moment neig ik naar spray coating Dodo Juice Future Armour. Maar mijn broer was ook een advertentie over een keramische? coating tegengekomen: hydrosilex. Heeft iemand daar wellicht ervaring mee?
Bottom line; wat gebruiken jullie en/of raden jullie aan?
Betekent het toepassen van een coating dat de auto na 6-18 maanden (afhankelijk van product) ook echt weer opnieuw gepolijst dient te worden?
Op dit moment neig ik naar spray coating Dodo Juice Future Armour. Maar mijn broer was ook een advertentie over een keramische? coating tegengekomen: hydrosilex. Heeft iemand daar wellicht ervaring mee?
Bottom line; wat gebruiken jullie en/of raden jullie aan?