• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict voor een beginner

Arjan21

Detailing trainee
28 mei 2019
47
40
Zelf ben ik nog niet zo goed met vaste waxen (of eigenlijk alleen de 845 is gelukt). Een tijd geleden ook fusso geprobeerd, maar door te dik aanbrengen vreselijk mislukt. Dit ga ik zeker nog een keer proberen in de lente als er wat meer tijd is.

nu wil ik al tijden een wax van waxaddict, omdat mij dit een een heel mooi merk lijkt. Vooral met de Black Friday aanbieding heeft dit mij over de streep getrokken.
Wat raden jullie aan voor een beginner aan voor wax van waxaddict?
En zou ik de wax ook bijvoorbeeld met deze temp kunnen aanbrengen?

Ik heb veel verhalen gelezen dat kudos en quartz wat moeilijker aan te brengen is, dus dit lijkt mij niet heel verstandig.

voor mij is de applicatie (omdat het leuk moet blijven) belangrijk, maar ook zeker de standtijd.
 
@Brad Bedankt voor je reactie
Bij deze temp aanbrengen is meer handig, maar zoek eigenlijk gewoon een goede wax. Die wel redelijk aan te brengen is.

ben op dit moment naar de signature 21 wax te kijken.
 
thumbsup.gif
Ook een zeer goede keuze. Je zult er snel bij moeten zijn vrees ik...
 
Laatst bewerkt:
Zijn allemaal wel prettige waxen, de een verwerkt alleen iets makkelijker dan de ander. Maar als je dat na de eerste sessie onder de knie hebt...
 
  • Leuk
Reactions: RoyR