• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Nee met dat spaarzame gebruik krijg ik m'n huidige waxen al niet op. Moet zeggen dat ik sinds ik altijd beschikking over m'n eigen garage heb en dus binnen kan werken, eigenlijk alleen nog met Quartz of Graphene werk. Misschien toch eens wat uitdunnen in de collectie, de dubbel Vortexen etc :joy::joy:
 
  • Leuk
Reactions: Ric325i
@Ric325i ik heb net door je oude posts gelezen en ik zie dat jij ook ervaring hebt met Angelwax Enigma. Ik heb super super goede ervaringen met die wax maar ik ben bijna door mijn kleine potje heen. Als ik nou bij de black friday deal een aankoop zou willen doen uit het Waxaddict assortiment, welke zou je dan aanraden? Is er eentje die Enigma overtreft?
 
@NickM5 ,wat verwacht je van een waxaddict wax?
21FB89FB-0279-4F1D-909B-67B48CC1411C.jpeg


Voordeel van waxaddict Sio2 waxen is dat vuil erg slecht hecht ivm andere type waxen.
 
Laatst bewerkt:
@NickM5 precies wat @Ric325i zegt. De Quartz en Graphene zijn qua duurzaamheid en vuilafstoting in mijn ogen beide toppers. Vortex is uiteraard ook super maar de verwerking niet altijd eenvoudig en de prijs is ook een stuk hoger dan de anderen. De 'goedkopere' WA waxen zijn ook niet slecht, maar presteren gewoon minder op gebied van duurzaamheid en verwerking in mijn ogen.
 
Waxaddict Vortex vind ik hartstikke makkelijk te verwerken, nog geen enkel probleem mee gehad op de prijs na.
 
  • Leuk
Reactions: NickM5
Vortex is een prima Wax duurzaam,makkelijk te verwerken enz maar hoeveel duurzamer dan Quartz zou ie zijn?en dan dat verschil (als dat er al is wat ik betwijfel) ten op zichtte van het prijsverschil vind ik Quartz wellicht nog wel de betere keuze.
 
  • Leuk
Reactions: NickM5
Zoals ik de aanbieding nu zie zal de Quartz duurder zijn dan de Kudos of Graphene.

105 euro-30%=73,50 Quartz
135 euro-50%=67,50 Kudos/Graphene

Ik zou het wel weten. Graphene of de Kudos. Betere standtijd en betere ingrediënten. Kudos: Soi2 V2 en Graphene Soi2+ceramic XP4 v2

Zie post #654
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: NickM5
Bedankt heren! Verwerking vind ik ook wel een belangrijke inderdaad. Soft99 is Fusso Coat is een super budget wax bijvoorbeeld, alleen hij vlek zo makkelijk en dat is best jammer als je auto er net strak bij staat en de last step dan zorgt voor vlekjes en een lelijke finish. Bij die wax is het echt lastig om hem dun genoeg aan te brengen (vind ik) eigenlijk breng je het altijd te dik aan. Het liefst heb je gewoon een simpel wax on wax off product maar dan wel met enorme duurzaamheid, glans, beading en sheeting. Enigma kon dat allemaal uitstekend in mijn ogen en als ik jullie zo aanluister kunnen Quartz, Graphene en Kudos dat ook.
 
Nee aan de cancoat eigenlijk niet gedacht. Ik begreep altijd dat hij inderdaad heel gemakkelijk is aan te brengen en makkelijk een jaar blijft, maar dat hij verder niet zoveel doet. Geen 'slickness' en ook geen verandering qua glans. Zelf geen ervaring mee, maar dit is wat ik uit de ervaring van andere opmaak.
 
Van de Graphene, Vortex en Kudos hebben we er maar enkele dus als je die wilt dan zal je er denk ik snel bij moeten zijn.
 
Ben het hier ook een beetje aan het volgen en inlezen ivm de waxaddict waxen en huidige blackfriday aanbiedingen .
Een moeilijke keuze , maar als ik het zowat lees met prijsaanbieding erbij , welke zou ik dan kiezen ?
Kudos / Quartz / Graphene . En na vorige posts van zonet , dan keuze tussen de Kudos of Quartz ?
Welke raden jullie me aan , als ik 1 wax zou aanschaffen .
heb ervaring met de collinite 845 en 915 waxen . En is de meerprijs van waxaddict wax het waard tov de collinite wax ?

groeten