Even een korte vraag: Ik heb vorige week mijn (splinter) nieuwe auto opgehaald en afgelopen weekend gewassen (met lauw water zonder shampoo aangezien ik de beruchte waxoyl sticker heb zien zitten). Nou gebruik ik normaal collinite 845, en als dat erop zit loopt het water er direct mooi af. Nu heb ik even wat foto's bijgevoegd want ik verwachtte van een waxoyl behandeling van 1 week oud eigenlijk hetzelfde of een vergelijkbaar resultaat, niets is minder waar...
Is er nou geen waxoyl behandeling gedaan, of is dit normaal? (ik heb er volgens mij niet voor betaald, er is niets gezegd en er zit geen certificaat bij volgens mij)
Het liefst zet ik haar voor de echte winter in de echte was, maar met die waxoyl sticker vertrouw ik het niet helemaal. Liefst had ik die rotzooi helemaal niet gehad...[:diablo]
Is er nou geen waxoyl behandeling gedaan, of is dit normaal? (ik heb er volgens mij niet voor betaald, er is niets gezegd en er zit geen certificaat bij volgens mij)
Het liefst zet ik haar voor de echte winter in de echte was, maar met die waxoyl sticker vertrouw ik het niet helemaal. Liefst had ik die rotzooi helemaal niet gehad...[:diablo]