• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

We zijn vindbaar!

Bert

Friend of Bling
1 mrt 2008
395
65
Dat waren we natuurlijk al, maar we merkten dat veel mensen moeite hebben om ons op de Weg en Land te vinden. Op 35a hangen alleen twee bordjes van Charttrader.nl en Quality Stores Online en dat werkt nogal verwarrend. :roll

Maar nu is dan eindelijk onze banner klaar en opgehangen::party:
pandbanner.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
beter! Ik reed de eerste keer ook verkeerd, en twijfelde ook of ik wel moest aanbellen...:D....dat stalen frame hing er al wel een tijdje, nu eindelijk ook goed gevuld! Ziet er netjes uit!
 
Super, Nu is het pas goed te zien.
Laatst kwam ik voor het eerst langs om wat op te halen maar kon het niet vinden. Toen ineens zag ik iemand die een losse motorkap aan het polijsten was, dit bleek Tim te zijn.
Bleek dat ik er al twee keer voorbij gereden was!!:-"
 
Wil zei:
Super, Nu is het pas goed te zien.
Laatst kwam ik voor het eerst langs om wat op te halen maar kon het niet vinden. Toen ineens zag ik iemand die een losse motorkap aan het polijsten was, dit bleek Tim te zijn.
Bleek dat ik er al twee keer voorbij gereden was!!:-"

en buiten liep er nog iemand Tims werk te controleren ....... en dat was ik! :)


Als je een paar poten aan het frame / ander frame bevestigt, kan je het scherm trouwens ook op de grond neerzetten bij meetings en demo's :idee
 
da`s mooi dan weet ik waar ik morgen moet zijn als ik de spulletjes kom halen en rij er niet voorbij, ik ben er namelijk nog nooit geweest..
 
Netjes :)^


Weet ik tenminste waar ik zijn moet als ik in de zomervakantie m'n bestelling voor de verandering een keer ga ophalen :D
 
Ziet er niet slecht uit :party:

klein puntje van kritiek.........ik mis 4 elastieken, enne d'r zijn elastieken die het doek op 1 cm van het frame bevestigen, vind ik persoonlijk strakker staan ;)
 
Mooie banner.

:grinning: En ik ben dus niet de enige die even heeft moeten zoeken naar het pand. Als je er voor het eerst komt, is het ook niet allemaal even duidelijk. Athans, dat was mijn ervaring.
Mijn navigatiesysteem wist me 100 meter voor het Carclean HQ al te vertellen dat ik de plaats van bestemming al bereikt had. In de stromende regen was het wat lastig huisnummerbordjes lezen vanuit de auto.
Vervolgens bij 35a aangebeld (Quality Stores? Is dit wel de juiste deur). Deed er niemand open. Vervolgens even omgelopen, maar daar was ook niet veel te vinden.
Toch maar weer bij dezelfde deur aangebeld. Bleek ik in eerste instantie de bel niet hard genoeg ingedrukt te hebben.
Tip: goed op de deurbel drukken, anders kun je er tot Sint Juttemis staan. meuh
 
Lexusfreak zei:
klein puntje van kritiek.........ik mis 4 elastieken, enne d'r zijn elastieken die het doek op 1 cm van het frame bevestigen, vind ik persoonlijk strakker staan ;)

Je bedoelt op de hoekpunten? Dan gaan we daar nog even achteraan.

Maar op 1cm gaan we maar niet proberen, dit is nl. al het 3e doek, het eerste paste zo precies in het frame, zodat er nog 0cm over was en het tweede had 23cm speling rondom, dat zag er dus ook niet uit :|~* Vandaar dat het ook wat langer duurde dan we gedacht hadden.

We hebben nu wel twee doeken extra om op meetings en beurzen op te hangen :grinning:
 
De R8 is hooguit een indicatie of je in de buurt bent. Van alle keren dat ik er geweest ben, stond de R8 geloof ik maar 1 keer echt voor de deur.