• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

We zijn vindbaar!

Klasse gedaan, was er vorige week en durfde niet goed aan te bellen, wist het huisnummer niet meer......
 
DKBM zei:
De R8 is hooguit een indicatie of je in de buurt bent. Van alle keren dat ik er geweest ben, stond de R8 geloof ik maar 1 keer echt voor de deur.

Ik geef meestal een harde schop tegen de banden van Tim's auto zodat het alarm afgaat, en hij met een rode kop naar buiten komt stuiven....

Elke keer weer een grappig gezicht.... :grinning: ]d~^

"ah! dus daar zat Carclean..." :party:
 
Het klinkt hier een beetje als een uitdaging om Tim zijn fanatiek opgebrachte TyreGell van zijn banden te schoppen!

En anders kennen we altijd nog tegen de Skoda (Yes, you read it right) van Bert aan schoppen. Zal vast een leuke alarm ringtone hebben!
 
ik ben vandaag langs geweest en kon het in een keer vinden, ik ben een beetje bekend daar, verderop zit Lynx Car Design, daar heb ik m`n auto laten uitbouwen en gezien het adres zat ik vrij dicht in de buurt

@tim, mooie banner hoor.....
 
Mooi uithangbord:)^

Ik ben 2 keer in Bergschenhoek geweest, en beide keren had ik de leon van Dennis als referentiepunt, staat volgens mij ook altijd op de zelfde plaats.
 
Oh, ik ben er een keertje geweest.

Mailde nog of ik het goede adres had, maar ondertussen al lang en breed was ik vertrokken.

Èènmaal bij aankomst, zag Dennis/Tim en Dana hun auto staan, en zag dus het bordje met Quality stores staan.
Dus ik aanbellen :grinning: En precies op dat moment, had Tim mijn berichtje beantwoord, en ging die voor de ramen gluren.
En kon die zien dat ik er al was haha. Maar de deur werdt wel snel open gedaan hoor, en had neit eens extreem op de bel gedrukt :p