• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[website]Carclean logo kleurverschil

Karlok

Detailing addict
23 sep 2008
144
62
Op de mainpage van cc merk ik aan de rechterkant van het logo een kleurverschil. Op het forum is dit niet aanwezig.

kleurverschil_carclean.jpg
 
Tja, het plaatje op de webshop is wat lichter van kleur....
Ik kan me er niet aan storen. 'T is misschien gewoon de bedoeling (staat het logo los van de rest).
 
Welke versie van Firefox gebruik je?
Ik heb hier Firefox 3.0.1 en heb dat niet maar ik zie dat bij jouw de blauwe balk ook egaal van kleur is (bij mij niet).

Edit, ik keek scheel er zit bij jouw ook een dingetje in....
 
Firefox 3.0.11.
Welke blauwe balk? Die met het firefox logo en "Carclean.com verkoopt .... etc"? Die blauwe kleur is een setting in Windows, die kan je als je wilt zelfs roze maken.
 
Ik zou het proberen met de nieuwe SSR 2 op een witte Lake Country pad. Hierna een klein drupje Black Hole, en vervolgens (hoe kan het ook anders) een mooi laagje Natty's Blue. Zeker weten dat je kleurverschil weg is :p
 
Het is in ieder geval 1920x1054 qua resolutie.

@Karlok je moet voor de grap je vensterje iets kleiner slepen, dan zie je dat het dan wel klopt :-D
 
Het CC forum is blijkbaar niet op de grootte van jouw scherm te bekijken. Wanneer dit het geval is genereert het forum zelf een stuk erbij. Dit stuk hoort dus in principe niet bij de banner.
 
Tim zei:
Het is in ieder geval 1920x1054 qua resolutie.

@Karlok je moet voor de grap je vensterje iets kleiner slepen, dan zie je dat het dan wel klopt :-D
24"
schermresolutie is 1920x1080, de windows-taakbalk staat erniet op.

Achtergrondkleur van het logo klopt inderdaad weer als je het scherm verkleint.
 
Op het forum gedeelte loop ie netjes door maar bij de webwinkel heb ik idd ook een lichtere versie.
( 24" / 1920x1200 met FireFox )

Doet verder allemaal niks af van de kwaliteit van de inhoud ( zowel winkel als forum ) maar is wel een opvallend gegeven

VerschilBanner.jpg
 
Het logo is in de site opgenomen als image en de omliggende blauwe is in de HTML code opgenomen. Kan me er totaal niet aan storen. Ik zou zeggen: niets aan doen.