• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Weer een ranzig interieur

tsunami69

Detailing addict
9 jul 2008
692
62
Dacht ik vorige week met het busje een ranzig interier gehad te hebben, vanmorgen werd ik gebeld door iemand of ik even zijn interieur wilde doen, toevallig wilde ik dat.
De man waarschuwde al dat het interieur erg vuil was, na vorige week dacht ik dat het niet veel erger kon.
Bij aankomst eerst eens langs de auto gelopen en aan de buitenkant zag hij er wel netjes uit, alleen de lak voelde aan als schuurpapier, toen de deuren open en eens een blik naar binnen geworpen, de auto was behoorlijk uitgewoond, de voorgaande berijder was een stevige roker en alles zat onder de nicotine en plakte stevig wat er verder in de auto allemaal is gebeurd is een raadsel.

Mijn fototoestel, extractor en apc gepakt en aan de slag gegaan.
Helaas is 80% van de foto’s mislukt, alle 50/50 foto’s en nog een aantal zijn niet op de geheugenkaart weggeschreven, maar hierbij toch een kleine immpressie.

P1030351_edited.webp

P1030353_edited.webp

P1030355_edited.webp

P1030357_edited.webp

P1030358_edited.webp

P1030356_edited.webp

P1030363_edited.webp

P1030364_edited.webp

P1030368_edited.webp

P1030369_edited.webp

En nog wat na foto’s.

P1030373_edited.webp

P1030374_edited.webp

P1030377_edited.webp

P1030380_edited.webp

P1030383_edited.webp

Uiteindelijk is het interieur behoorlijk opgeknapt maar een aantal vlekken waren niet meet te verwijdern

Bedankt weer voor het lezen

Groet Wilco

[walgmodus]Kan dat dus niet begrijpen hé hoe mensen hun wagen zo kunnen verwaarlozen,
vraag me telkens af hoe het er bij hun thuis dan uitziet en hoe het gesteld is met hun persoonlijke hygiëne! [/walgmodus]

Anyway.....interieur ziet er stukken frisser uit nu :cool .

Wow! 8-()) Het is leuk als je een goed verschil kan zien tussen voor en na. Maar dit is echt niet normaal.

Echt een smokecar. Ik denk dat ook al haal je er 10x de extractor doorheen dat die wagen verpest blijft. Aangezien de stoelen ook door zijn kan die eigenaar beter een ander interieur scoren.

Wel gaaf dat je zo een mooi resultaat kan behalen. Het water uit je extractor was aardig vuil neem ik aan?:-&

Deze was erg extreem, voor het hemeltje had ik meerdere pases nodig met de extractor, na verloop van tijd kwam er weer vervuiling doorheen, in totaal heb ik ongever 4 liter water en apc verneveld met de plantenspuit, met de extractor is er nog eens 4 liter doorheen gegaan, het water in de extractor was pikzwart.

Inmiddels het verzoek van de eigenaar om nog een busje te doen (ook de buitenzijde) die er nog erger aan toe is:-&
Ik heb hem gezegd dat ik hem eerst wil zien en dat als ik hem aanneem hij de hoofdprijs betaald$$)

To be continued

Gelijk heb je. Ik heb me er ook al eens aardig op verkeken, toen 10uur bezig geweest met een interieur:|~*

Klassiek bij Mercedes, heb in mijn 19 jaar werkzaam bij Mercedes tientallen rugbekledingen moeten bestellen ter vervanging, komt door de vormgeving van de rugleuning, telkens op dezelfde plaats doorgesleten door het in-en uitstappen.