zo, aangezien ik deze keer wat meer voldoening heb over gehouden van het resultaat, vond ik het ook wel waard wat foto's te plaatsen... ik was eerder al begonnen met mezzo op oranje als zwaarste combinatie (beginnerspakket dap900), maar dat was toch echt te zwak voor de BMW-lak :roll
toen een wollpad en inizio forza (en nog wat "rommel" bijbesteld en daarmee begonnen vandaag. Dat werkt toch wel ff een stuk beter
Maar toch moet ik flink dappen om resultaat te krijgen:|
het volgende gedaan:
- wassen/kleien/wassen
- 2 hits inizio forza op wollpad (stand 5/6)
- 1, en hier en daar 2 hit(s) mezzo op oranje (stand 5/6)
- 1 hit mezzo op wit (stand 5)
- 1 hit finale op groen (stand 4) (alleen de achterdeur... deze stap leek niet veel uit te halen:weetniet )
- nog geen wax..
de foto's:
(moet nog ontdekken hoe ik het beste de verschillen op de foto krijg gezet.. foto's die ik had kon je eigenlijk allemaal niet met elkaar vergelijken:roll )
de grens
toen een wollpad en inizio forza (en nog wat "rommel" bijbesteld en daarmee begonnen vandaag. Dat werkt toch wel ff een stuk beter
Maar toch moet ik flink dappen om resultaat te krijgen:|
het volgende gedaan:
- wassen/kleien/wassen
- 2 hits inizio forza op wollpad (stand 5/6)
- 1, en hier en daar 2 hit(s) mezzo op oranje (stand 5/6)
- 1 hit mezzo op wit (stand 5)
- 1 hit finale op groen (stand 4) (alleen de achterdeur... deze stap leek niet veel uit te halen:weetniet )
- nog geen wax..
de foto's:
(moet nog ontdekken hoe ik het beste de verschillen op de foto krijg gezet.. foto's die ik had kon je eigenlijk allemaal niet met elkaar vergelijken:roll )
de grens