• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wel of niet wax over sealant of andersom.

Jeffreyvdt

Detailing rookie
1 jun 2014
62
0
Beste poetser, Ik wil mijn nieuwe zomer velgen met de PBW wheel sealant gaan behandelen maar mijn vraag was of ik met die sealant een hoge glans kan halen of dat ik daarvoor of als extra bescherming een andere wheel wax erover heen mag doen of nut heeft. Ook wil ik graag weten hoe ik het beste de PBW wheel sealant op de velgen kan aanbrengen. Ik wil namelijk dat die velgen een hoge glans krijgen.

Niet doen, meer glans ga je niet krijgen. De glans moet er eigenlijk al zijn voordat je de sealant aanbrengt.

Dus de velgen goed wassen en ontvetten en dan alleen die sealant erop brengen. En hoe kan ik die sealant het beste erop brengen en afnemen.

Je krijgt na het behandelen met sealant de velgen een stuk makkelijker schoon, dat vind ik het grootste voordeel ervan. Ik gebruik hier een aparte washandschoen voor.
E41C5B8F-A735-45EC-B923-7FC8383B6B4F_zpsjmesndc7.webp
Gr. Paul

Schrijf je reactie...