• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welcome and hello (met eerste foto's)

JantjeV

Detailing rookie
19 mrt 2009
98
0
Voor ik mezelf voorstel wil ik iedereen op het forum al bedanken voor de uren leesplezier wat ik al heb gehad dankzij de vele bruikbare tips en informatie die ik heb kunnen vinden.

Ik ben Jan uit het mooie brabant. Ik heb op dit moment 2 "rode" auto's die echt toe zijn aan een flinke detail dus kan ik me de komende weekenden goed gaan vermaken.

Project 1
M'n oude Opel Astra F uit 1993 is nu licht roze die wil ik eerst aan gaan pakken zodat ik m'n nieuwe materialen uit kan proberen waaronder m'n net geariveerde DAP

IMG_0087.JPG


IMG_0088kl.jpg


Na de eerste detail de eerste foto's van m'n resultaat.

IMG_0106kl.jpg


IMG_0107kl.jpg


IMG_0109kl.jpg


Project 2
M'n Mazda MX5 uit 1991 heeft ook flinke doffe plekken op de motorkap en de kofferbak, natuurlijk wil ik deze ook voor de zomer weer helemaal spik en span in orde hebben.

Ik zal zo snel mogelijk wat foto's toevoegen...

Iedereen hallo!
 
Dat is nog eens voorstellen! Welkom en ook na alle eerder uren nog steeds veel leesplezier!

Ik ben vooral benieuwd naar de MX-5. Als de financiën het toelaten, ga ik ook rondkijken. :)
 
Alle Brabanders verzamelen!!!

Welkom hier, en vergeet niet wat foto's te posten van je behaalde resultaten komend weekend. Ben heel benieuwd!