• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk all in one produkt staat bij jullie op het schap

kane

Detailing rookie
17 mrt 2009
110
0
Graag zou ik willen weten wie en welk all in one produkt jullie gebruiken voor een snelle detail beurt als je geen tijd hebt om het 5 stappenplan uit te voeren.

Vriendelijke Groet
 
Ik heb Ddj Need For Speed weleens gebruikt en viel mij op zich niet eens tegen echter heb ik em toch wel afgetopt met een Wax .
Ik denk trouwens dat je bijna net zo snel bent door met Prof polish te cleanen en machinaal 845 aan te brengen.
Af tripple heb ik ook nog staan echter nog nooit gebruikt.
 
Ik heb Autoglym SRP staan, gebruik het nauwelijks meer. Heb deze nog wel eens gebruikt bij het handmatig wegpoetsen van krassen op andere auto's (eerst AG Paint Renovator en vervolgens SRP). Standtijd van de SRP zou ik niet al te veel van verwachten....2 tot 4 weken maximaal schat ik.
 
AF Tripple, prima product!
Bescherming is niet geweldig, maar cleanen en voeden doet ie prima volgens mij...
Dus eigenlijk eens met Ric, eigenlijk is een twee (of drie)stapper gewoon altijd beter...
 
Auto Finesse Tripple gebruik ik ook wel eens. Op zich tevreden over (qua reiniging en voeding/glans), maar qua standtijd geen uitblinker.
 
Precies Ric
Meermaals de combi tripple - colli 845 toegepast, goede resultaten mee gehaald :ja
 
als ik het aanschaf dan is de bedoeling de auto te behandelen en daarna een spraywax erover heen,beter is een harde wax dat snap ik maar om de auto twee keer in te wrijfen en uit te poetsen heb ik helaas geen tijd voor.

ben van mening dat het een betere bescherming bied als er een harde wax overheen zit maar dat neem ik voor lief
 
kane die 845 (vloeibaar) is zo makkelijk machinaal aan te brengen het zit er met 5 minuten op en uitwrijven is ook easy dus wat let je nog?
 
Ik denk idd ook dat de Collinite bijna net zo snel als een spraywax verwerkt kan worden. Tevens ken ik geen enkele spraywax welke net zo lang blijft zitten als de Collinite!!!

Maarrrr als je je auto een keer wilt behandelen(wassen/kleien/waxen) moet je denk ik toch wel minimaal rekening met 2 à 3 uur houden. Is dat al te veel?
 
ja hoor. netjes goed inwrijven met bv de witte kant van de auto finesse duo pad. direct afnemen en vervolgens de wax erover