• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welk polijstmiddel voor lichte krasjes?

Andre Bling

Detailing rookie
22 sep 2014
6
0
hallo wil mn passat aanpakken en twijfel over het polijstmiddel, wil liefst alles handmatig doen

eerst auto wassen
daarna afkleien
heb nog poorboys prof. polish liggen maar is dat genoeg voor lichte krasjes?
daarna blackhole van poorboys
dan EX-P van PB
en is dan wax nog nodig? heb nog PB natty liggen

hoor graag jullie reacties,

vr gr Andre

Ik zou zelf machinaal aan de slag te gaan maar goed voor licht krasjes zou monello finale een optie zijn.
Na exp kan de natty's en zou ik ook doen.

Machinaal is natuurlijk wel een aanrader, maar als je handmatig aan de slag wilt, lijkt me Mezzo op een oranje handpad (eventueel wit) een betere keus.
Handmatig verwerkt het sowieso anders dan machinaal.

• Leuk
Reacties: StijnV
dus machinaal is altijd beter, kijken of ik een machine kan krijgen/lenen, wat is dan beste/goeie optie voor verwijderen krasjes met machine?

Het scheelt je in ieder geval een hoop werk. Bovendien is het resultaat ook wat beter.
Mocht je machinaal aan de slag willen, dan is een Dual Action machine (een excentertje) om te beginnen meestal de betere keus.
Kijk ook bijvoorbeeld eens in onderstaand topic (m.n. stap 3):

https://forum.Carclean.com/#handlei...ig-exterieur-stappenplan-machinaal-dap500-900