• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk product kan ik na SSR 1 gebruiken?

Dimi

Detailing rookie
10 jun 2010
73
0
Hallo medeforummers,

Wat kan ik het beste gebruiken na PB SSR 1 ?? Kan ik dan gelijk Black Hole aanbrengen of moet er nog een stap tussen:weetniet

Zoals bij Monello Mezzo gebruik ik daarna Finale op de zwarte pad.
Ik hoor het graag en alvast bedankt :-)^

Gr
Dimitri

SSR1 is ook een finishing product, je kunt daarna Black Hole aanbrengen. Maar je hebt ook Mezzo? Ik snap dan even de volgorde niet die je doet :weetniet

SSR1 > (prof. polish) > (Glaze) > sealant /wax
als er maar bescherming overheen komt... (just my 2 cents...)

stimpy68 zei:
SSR1 is ook een finishing product, je kunt daarna Black Hole aanbrengen. Maar je hebt ook Mezzo? Ik snap dan even de volgorde niet die je doet :weetniet

Ik doe ook die volgorde niet, ik was alleen benieuwd wat te gebruiken na SSR1. Ik heb de sample kit SSR aangeschafd om te proberen en vroeg mij dit gewoon af. Ik heb al de Monello en daar gebruik je na Mezzo Finale en vroeg me dus eigenlijk af hoe dat zit met de SSR serie.