• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk produkt voor kunststof?

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.956
193
47
Den Haag
Aangezien ik alleen een flesje Trim Detailer van Meguiars heb, ben ik op zoek naar een alternatief omdat naar mijn idee de Trim Detailer niet lang genoeg blijft zitten.

Deze foto is vanmiddag 07-06-2008 gemaakt terwijl ik deTrim Detailer 04-06-2008 had aangebracht!
Rechts zijn duidelijk de strepen van de doorgelopen Trim Detailer te zien vanwege de regen...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Het liefst zou ik de Black Wow of Swissvax Protection willen, maar die zijn in verhouding 3 keer zo duur terwijl er 1½ tot 2 keer minder in zit!

Welk alternatief zou ik kunnen nemen die langer blijft zitten dan 3 dagen?

Iemand een suggestie? Of is het toch ff op je lippen bijten en een flesje Black Wow of Swissvax aanschaffen?

Patrick
 
heb een paar uur geleden trim restorer erop gesmeert (dat is de doorzichtige toch?)
resultaat vond ik mooi, kan je helaas nog niks zeggen over hoelang dat zo blijft
ouders gaan morgenavond op vakantie en auto moest een beetje toonbaar zijn
 
Ik ben met een test bezig mannen, even geduld.

Ik test Trim Restorer naast Swissvax Protecton!

In ieder geval geeft Trim Restorer na het aanbrengen een diepere kleur. Bovendien minder vlekkerig.

Het zit er nu een week op. Bij het aanbrengen heb ik foto's gemaakt. De volgende foto's hoop ik morgen te kunnen maken.

Als ik klaar ben post ik een test hier, nog even geduld!
 
Je kunt NXT Tech Protect proberen, ik ontdekte per ongeluk dat dat ook prima blijft zitten aan de buitenkant. De glans spoelt eraf, maar streeploos en het plastic blijft netjes, ik weet alleen nog niet hoe lang... ;)
 
Ik gebruik ook de Trim Detailer van Meguiar's. De 1ste keer was het ook na 'n paar dagen eraf. Daarna heb ik het nog een stuk of 3 a 4 keer gebruikt en nu blijft het gewoon zwart. (laatste keer was 5 weken geleden).

Het verschil werd van de week duidelijk toen de auto op de brug stond en ik een vergeten stukje van de spatkapjes achter de wielen zag.
 
Ik heb ook Trim restorer besteld voor mijn bumpers. Ik heb ook de vinyl &Rubber protectant gebruikt (wat ook zou moeten kunnen volgens mij) maar ik heb het nu 2 keer opgebracht, en steeds zie ik na een paar dagen alweer de witte vegen...:( Hopelijk krijg ik die met trim restorer wel goed weg.

Verder blijft mijn interieur wel echt prachtig na behandelijk met Meg's...:)
 
De Meg's Natural Shine heeft dat ook soms, dat het na korte tijd weer vlekkerig wordt. Meestal is dat wel weg als je het een paar keer herhaalt. Poorboy's Trim Restorer werkt beter IMO. Maar houd er wel rekening mee dat je verwaarloosd kunststof en rubbers eerst moet reinigen (APC o.i.d.) en dan pas een conditioner moet aanbrengen voor het beste resultaat. Als het erg droog is kan herhaaldelijk aanbrengen zinvol zijn tot het verzadigd is. Daarna blijft het wel lang mooi.
 
Houd er rekening mee dat bijna alle producten op waterbasis zijn gebaseerd.

Dit houd in dat je het product ff de gelegenheid moet geven om in te werken in het kunstof. Wat ook belangrijk is is dat je het altijd nog ff na veegt. dit voorkomt het streep/ uitloop effect na een regenbui;)

gr,

cees
 
Ik gebruik Black Wow.. Tot nu toe de beste van alle producten die ik geprobeerd heb! ( O.a Trim detailer, Natural shine etc. ) Het prijskaartje dat er echter aan vast hangt is ook niet misselijk.
 
Van BW heb je maar echt héél weinig nodig dus of het uiteindelijk duurder is is moelijk na te gaan.
 
Ik heb ook APC van PB aangeschaft, dus ik zal eerst de bumpers echt goed schoonmaken, en dat aan de slag met trim restorer...:) Wederom bedankt voor de adviezen!

en wat ruikt de trim restorer vreselijk...............LEKKER zeg...het staat hier naast me, en ik ruik er stiekem steeds aan...:heart_eyes: