• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke apc dodo of meguiar's

Ik weet niet of je weet tegen wie je praat

Wauw...

+1 voor @Soepergrover !!

@iedereen - Istnogferari maakt gewoon even een lijstje en dat geeft een aardig beeld van alles. ''Gelukkig'' is dit maar een beeld van iets waar je wat mee kan doen, of niet. Volgens mij is het geen make-or-break lijst waar wij allen onze bedrijven op laten draaien en gaan we door een eventuele misberekening niet over de kop.

Lijkt mij geen goede reden om spontaan zand in de vagina te krijgen.

Daarbij heeft de TS zijn keuze al lang gemaakt en is zijn vraag beantwoord.

Greetz

Dat Dodo Juice met een verhouding van 1:n eigenlijk 1: (n-1) zou bedoelen, gaat er bij mij eigenlijk niet in.
Ik weet dat er op de Born Slippy concentraat verpakking iets staat waardoor het lijkt dat daarvoor wat creatief rekenen nodig is. Of dat nou voldoende is om daar voor alle Dodo conclusies uit te gaan trekken.

Zij hanteren bij Dodo inderdaad een heel vreemd systeem.
Soms begrijpelijk soms totaal verwarrend. Zal wel iets te maken hebben met inademen van chemische stofjes....

• Leuk
Reacties: Soepergrover
@Istnogferarie

Destijds had ik een discussie gestart hier op het forum (kan em niet meer vinden...) tot waar de fles gevuld moest worden.
Ik twijfelde tot waar en met de pijlen wilde ik weten tot waar het afgevuld moest worden.

Naar later bleek dus vullen met water tot de gewenste verhouding en dan aanvullen met het product tot aan de naad van de fles zoals aangegeven.

• Leuk
Reacties: Istnogferarie
Relax allemaal! En respect graag. Irriteer je je aan iemand? Dan rapporteer je het bericht en laat je het aan ons over.

Niemand is verplicht te reageren.

• Leuk
Reacties: tembaco