• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke begin middelen?

vwlunatic

Detailing rookie
5 jul 2009
2
0
Hallo ben nieuw hier en wil beginnen met poetsen.

Ik heb een vw touran en zit vol met swirls hij is ook zwart van kleur , ik zie alleen door de bomen het bos niet meer welke middelen ik allemaal moet hebben.

Ik heb een bedrag van rond de 125 euro over om de spullen aan te schaffen maar wat?

Kan iemand voor mij iets samen stellen om mijn auto weer in mooie staat te krijgen.
En dan bedoel ik ook alle spullen dus ook pads towel etc.
 
De zoek-knop is je vriend ;) Daar zijn pagina`s vol over geschreven. Tevens kun je in de show off wat topics lezen en met name wat er gebruikt wordt dan ga je vanzelf een soort patroon zien van de middelen en methodes.
 
Hoi,

Voor €125,- heb je waarschijnlijk niet alle producten om een volledig basis stappenplan te doen.
Ik was voor mijn Poorboy's basis stappenplan al +/- €175,- kwijt.
Dus wil je niet meer dan €125,- uitgeven dan zul je dingen moeten weglaten.

Kijk hier eens naar, staat in grote lijnen wat je nodig hebt. Compleet poetspakket voor de handmatig beginnende detailer (klikken)
 
Ik was je net voor Patrick.

Als je er dan toch nog niet uit bent, kun je contact opnemen met Carclean.
Zij helpen je bij het samenstellen van een pakket naar jouw wensen, budget ed.