• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke Detail stoel kopen

care

Detailing rookie
7 mei 2022
19
15
Vraagje
Ik ben opzoek naar een comfortabele detail kruk onder de 100 euro welke stellen jullie voor ?
 
Ik heb deze:

Alleen niet bij CC vandaan omdat ze al een tijdje niet leverbaar zijn.
De mijne is exact hetzelfde alleen van een ander merk of voorzien van een andere (merk) sticker.

20220419_115756-jpg.153873


20220419_115814-jpg.153874
 
Ik heb de Datona maar mijn exemplaar is best gammel o_O en ik denk dat je hem alleen op een gladde vloer moet gebruiken
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Voor een hobbelige ondergrond zou ik gewoon een kunststof krukje gebruiken, want rijden terwijl je zit op een kruk met wieltjes op een hobbelige ondergrond, is nu niet bepaald ontspannend. Zelf gebruik ik vaak een opstapje van Curver zoals hieronder, is goedkoop, licht in gewicht, en doordat de poten breder zijn dan de opstap ook stabiel, en zowel als krukje als opstapje (voor bijvoorbeeld een wat hoger dak) te gebruiken.
1401458.jpg