• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke dressing?

Haha, bedankt voor het aanbod. ;)

Ah, ik dacht dat je elke dressing op waterbasis aanhaalde.

Wanneer het nog nat is insprayen met een water based dressing...
Als ik dit dus zou doen met de andere genoemde producten, dan weet ik dat het een rommeltje wordt. :p

Hoe bedoel je dat je het op deze manier maar één keer afneemt i.p.v. twee keer? Ik laat de boel gewoon drogen na het spoelen, ga dan dressen en na intrekken neem ik af indien wenselijk.
 
  • Leuk
Reactions: Jahe
Ik snap het en las het ook even terug. Ik bedoelde daar de eerder genoemde 303 (die overigens ook op water basis is). Natural look bijvoorbeeld zou ik inderdaad niet snel gebruiken daar..

mij bedoel maar 1 x afnemen omdat ik anders het water zou weghalen met een doek, dan pas Dresden en dan weer de dressing zou afnemen. Dat heb ik zo dus niet
 
De voorgestelde dressings in mijn openings bericht zijn zover allen op waterbasis vandaar ook de vraag. Moet ik ipv 303 nog een ander product kopen of niet ;)
 
Haha, ok on topic inderdaad.
Wat mij betreft werkt de 303 prima onder de motorkap als dressing. Binnenzijde van de wielkappen kan ik je niet beantwoorden maar wellicht is eenandere dressing dan beter geschikt. Je kunt natuurlijk ook eentje proberen om te kijken hoe hij zich houdt.

Hoe je het aanbrengt is dan aan jou verder :)