• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke trim dressing raden jullie aan?

Update na ongeveer 6 weken.

De echte trim coating houd zoals verwacht beter stand.

IMG_0737.jpg
 
Update na ongeveer 6 weken.

De echte trim coating houd zoals verwacht beter stand.

Bekijk bijlage 163557
Dat was natuurlijk te verwachten. Al moet ik zeggen dat de Nanolex Trim Rejuvenator zeer makkelijk aan te brengen is en alleen maar beter wordt na een paar keer te gebruiken en ook duurzamer wordt. Ook moet ik zeggen dat de Trim Rejuvenator beter houdt op bumpers en andere automotive kunststof. Waarom? Geen idee...misschien dat het beter in de poriën trekt van die soorten kunststof ipv gladde kunststof zoals tuinstoelen en vuilbakken. Ik blijf het allesinds gebruiken om de 2 maanden gewoon omdat ik het graag gebruik, maar niet omdat het nodig is

Hier zit hij al 2 maanden op en de beading is nog fantastisch.
IMG_20230805_231555.jpg
 
Stoel word gewoon gebruikt hoor. Verklaart ook dat de rugzijde meer heeft afgezien.

Spijtig genoeg had ik gyeon trim niet tot mijn beschikking. En om nu een flesje open te maken alleen voor zo een test vind ik ook zonde.

Bij een full detail ga ik toch voor een coating. Voor onderhoudsklanten is nanolex dan weer uitermate geschikt.
 
Ik heb de Gyeon Trim nog steeds staan met flesje nog steeds ongeopend. Ik heb het nog niet nodig gehad omdat mijn trim perfect is met de Nanolex Trim Rejuvenator...Ik had de Gyeon Trim er bij gekocht voor als het nodig zou zijn....
IMG20230812180427.jpg


Ik heb trouwens ook Owatrol Polytrol voor de ergste gevallen van verwaarloosde bumpers die grijs zijn.
 
#weirdopinion

Bij mij werkt autoglym tyre gel super voor plasic, beter dan menig watergebaseerde dressings die na 1 regenbui weg zijn of beginnen te vlekken
 
Ik heb de Gyeon Trim nog steeds staan met flesje nog steeds ongeopend. Ik heb het nog niet nodig gehad omdat mijn trim perfect is met de Nanolex Trim Rejuvenator...Ik had de Gyeon Trim er bij gekocht voor als het nodig zou zijn....
Bekijk bijlage 163588

Ik heb trouwens ook Owatrol Polytrol voor de ergste gevallen van verwaarloosde bumpers die grijs zijn.

Mocht je het ooit gebruiken en een restje over hebben mag je het me altijd opsturen. Ik zal de verzendkosten betalen.

Dan doe ik dezelfde test met Cerakote, Trim en Nanolex op 1 stoel.