Update na ongeveer 6 weken.
De echte trim coating houd zoals verwacht beter stand.
Dat was natuurlijk te verwachten. Al moet ik zeggen dat de Nanolex Trim Rejuvenator zeer makkelijk aan te brengen is en alleen maar beter wordt na een paar keer te gebruiken en ook duurzamer wordt. Ook moet ik zeggen dat de Trim Rejuvenator beter houdt op bumpers en andere automotive kunststof. Waarom? Geen idee...misschien dat het beter in de poriën trekt van die soorten kunststof ipv gladde kunststof zoals tuinstoelen en vuilbakken. Ik blijf het allesinds gebruiken om de 2 maanden gewoon omdat ik het graag gebruik, maar niet omdat het nodig isUpdate na ongeveer 6 weken.
Bekijk bijlage 163557
Ik heb de Gyeon Trim nog steeds staan met flesje nog steeds ongeopend. Ik heb het nog niet nodig gehad omdat mijn trim perfect is met de Nanolex Trim Rejuvenator...Ik had de Gyeon Trim er bij gekocht voor als het nodig zou zijn....
Bekijk bijlage 163588
Ik heb trouwens ook Owatrol Polytrol voor de ergste gevallen van verwaarloosde bumpers die grijs zijn.
Detailproject > schoonmoeder obviously #prioritiesSchoonmoeder komt op visite:
Ja euh ga maar op de grond zitten…
Waarom kan ik niet op die stoel?
Dat is mijn projectje
Nanolex Rejuvinator is idd niet te vergelijken met bv Gyeon trim maar Rejuvinator gaat wel een permanente verbinding aan met het kunststof wat ook betekend dat dat kunststof na behandeling zich niet meer laat dressen in de zin dat dat kunststof geen dressing meer zal opnemen (dus dat het echt je kunststof in zal trekken).