Patrick zei:Ik heb soms het probleem met die van Meguiars dat ik vlekken krijg in alle kleuren.
In welke mengverhouding met water gebruik je het op je ruiten?Pascal-X zei:ben ik dan de enige die APC van PB gebruik :-"
Werkt perfect doormiddel van op een microfiber doekje sprayen en dan de ruiten reinigen.
Ik overweeg ook megs glass cleaner concentrate en gebruik nu NXT glasscleaner. Kan je aangeven of je een verschil tussen beiden merkt?WaxWizard zei:Gebruik nu de glass cleaner concentrate van Meguiars en daarvoor de NXT glass cleaner van Meguiars die ik overigens naar hubba bubba vond ruiken. Het smaakt er alleen niet naar
Spuit het eerst op een microfiberdoek en niet direct op je ruit. Zonde van je produkt en het dwarrelt over je hele auto.
Dibbuz zei:De NXT versie laat een waterafstotend laagje achter, de detailerlijn versie niet. Daarentegen is de detailerlijn spotgoedkoop: 40liter voor 3 tientjes!
De reinigende werking is net zo goed!
En het lijkt mij dat PB's Spray & Wipe geen kwaad kan op je lak itt NXT Glass Cleaner of Meg's Glass Cleaner Concentrate.Tim zei:Spray & Wipe is veel veelzijdiger dan NXT Glass Cleaner! Misschien niet zo goedkoop als de concentrate, maar wel veel makkelijker multi-inzetbaar.