• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke hogedrukreiniger?

Ik heb hem zelf maar gekocht, de 140-8 om precies te zijn. Hier is de slang 8 meter ipv de 6 meter op de meeste core machines. 'Helaas' betekent dit wel dat de druk op het pistool ingesteld kan worden ipv op de machine. Dit lijkt mij weer typisch een leuke gimmick wat het eerste is dat kapot gaat. Maargoed, misschien kan ik een dezer dagen zelf mijn vraag beantwoorden over de ultraflex slang
Juul,
Hoe bevalt de 140-8? Ik zit er nl aan te denken om deze aan te schaffen (samen met een Monello Lancia foamkit). Alleen bij VVS staat nadrukkelijk vermeld dat deze niet geschikt is voor regelmatig gebruik. Weet jij wat ze bedoelen met regelmatig gebruik? Ik was mijn auto (een Giulia) ongeveer 1 x maand en ben van plan om binnenkort mijn terras volledig schoon te maken.
 
  • Leuk
Reactions: AndyVR
Hoi Erwin,

Mij bevalt hij goed! Ik heb hem nog niet veelvuldig gebruikt, pas een paar keer de auto gewassen en dat ging erg goed foamen met de monello lancia gaf een mooi dik schuim, dus dat werkt perfect. De slang is 10x beter dan de oude karcher van mijn pa, maar helemaal krulvrij is hij echt niet (misschien ook niet realistisch). Het oprolmechanisme loopt niet helemaal soepel en zit te hoog op de machine naar mijn idee, ik heb de machine al een paar keer omgetrokken als ik aan de slang trok om de haspel af te rollen. Dat zijn een paar puntjes van kritiek, maar al met al vind ik het een hele fijne machine!

En ja, niet geschikt voor regelmatig gebruik, wat moet je daar nou weer van maken? Één keer per jaar is ook regelmaat…