Tenzij je een waterontharder hebt (zoals ik) tenminste: een stuk minder kalk-aanslag....Waardoor de buren hun auto onder de kalkvlekken zit, niet het beste plan @TWA
Tenzij je een waterontharder hebt (zoals ik) tenminste: een stuk minder kalk-aanslag....Waardoor de buren hun auto onder de kalkvlekken zit, niet het beste plan @TWA
Misschien maar eens gewoon vragen, erg zuinig zijn ze er niet op volgens mij. Ze kijken me in ieder geval vreemd aan als ik mijn auto sta te wassen terwijl ik dat 2 weken ervoor nog gedaan had. Ik vermoed dat ze niet wakker liggen van wat rondvliegend schuim/nevel.
Met welke nozzle doe je eigenlijk de auto? Bij deze nilfisk (die mij wel aanspreekt) wordt een vuilfrees (sowieso niet) en een zogenaamde tornado nozzle meegeleverd, maar die tornado nozzle wordt ook omschreven dat die voor hardnekkig vuil is, en dat klinkt vrij agresief
Is de er een verschil tussen de 'H' of 'PH' versie? Op vlak van flexibiliteit van de slang?Neem dan best de “H” versie om de betere slang te hebben
Ik heb ook de E150H al 2 jaar via VVS gekocht. Goed apparaat en fijne winkel.
Superfijne slang, lang en krult niet. Alleen nog ooit een kortere nozzle halen.
Nee het is nog binnen de garantie. Mijn punt is dat ik mensen wil behoeden voor het kopen van de 110 en 120 series als je hem vaker als 1x per maand gaat gebruiken. Ze zijn blijkbaar dus gemaakt voor paar keer per jaar te gebruiken(aldus VSS , de reparateur van Nilfisk)@psycho-realm wanneer je garantie over is is het voor een winkelier natuurlijk onhaalbaar alles maar te regelen voor je.
idd een fijne winkel vind ik, wat jou ervaring is moet je zelf weten, is verder niet aan mij.
in mijn ervaring is goedkoop/duurkoop.