mk-us zei:@eye-see: misschien wel zo makkelijk om te vermelden waarom je deze aanraad.
Allereerst is deze in NL niet meer te verkrijgen middels een reguliere verkoper ( kom je uit op e-bay of elders in Europa ),
Daarbij staat deze vermeld middels een Duitse winkel voor €209 + €16 verzendkosten = €225 en dan zit je meteen €75 boven de max die de TS aangaf !
freddyevo2 zei:Zit alleen nog met de vraag of ik de auto ga strippen van de middelen die er nu op zijn aangebracht en 'm vervolgens naloop met Dodo Juice Lime Prime, of de Poorboys World Professional Polish
mk-us zei:Jip maar dat was de glasur en niet de concours, welk 2 totaal verschillende producten zijn met hun eigen specifieke eigenschappen ( de glasur sheet en bead echt totaal anders dan de concours )
jip ik weet dat de dollar laag staat ( meldde ook e-bay OF elders in Europa )
Jip, ik ken ook verkopers uit de US, maar zij zetten er niet voor niks expliciet bij dat eventuele extra kosten e.d. niet voor hen zijn e.d ( nope niet allemaal maar wel meerdere ( lijkt me dus niet voor jan met de korte achternaam ))
Let er op dat als even tegenzit er altijd een kans bestaat dat de douane nou net jouw pakje er uit haalt je er dus weer een duit bovenop kan krijgen. ( is een kans van dus de gok is aan ieder )
Voor de geïmporteerde en niet afgedragen btw potjes e.d. is er een ander forum wellicht beter voor geschikt.
Voor je gaat bleren dat ik meer reseach zou moeten doen, wel eerst je eigen feiten op orde stellen en niet veronderstellen dat ik net uit een ei kom gekropen .... bvd dank