• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke is de beste Concourswax

Men heeft het er vaak over dat de voorbereiding de meeste glans geeft, dus het polijstwerk ed. Niets nieuws lijkt me en verder ook logisch.

Daar word dan vaak bij vermeld dat een wax slechts de laatste 10% van de glans is, maar hier word dan weer gezegd dat je voor de beste glans beter geen wax kunt gebruiken en enkel een glaze?
dus dan zou de wax niets aan glans toevoegen en alleen maar beschermen?

Of ben ik hier nu dingen verkeerd aan het interpreteren?:weetniet

DibbuzJe kan bijvoorbeeld een pure glaze over de wax aanbrengen zoals M7. Blijft natuurlijk niet lang zitten maar voor extra glans voor een dag is het aan te raden.[/quote zei:
Ik heb nu een de Astra in de DGPS3 met daarop een laagje fuzion staan.

Kan ik dan nu beter de black hole of de lime prime pakken of is wellicht een laagje DGPS3 ook een optie ?
Volgens mij heeft de lime prime een lichte schuurkorrel wat de fuzion dan weer te niet zo gaan doen ?

@Juffer1: weet niet of het een optie is, maar Freddyevo2 komt uit Almere wat weer redelijk dicht bij jou ligt.
Geen idee hoe/wat/wanneer maar wellicht dat je met hem weer wat kan regelen betreffende de M7 ( moeten jullie dan onderling ff uitvechten wat beste optie is )
Ligt hier ook in een kistje, kan ie samen op reis met de e-zyme en dan op doorreis naar jou toe. ( al dan niet wat er uit voor Fred vice versa etcetcetc ) .... koekegluur maar, dan lees ik het wel weer

Geen Black Hole en geen Lime Prime. Daar zitten cleaners in, milde maar toch.
M7 is echt een pure polish zonder cleaners en gaat dus wel.

jawel alleen zéér lichte
De LP heeft meer cleanende functie en minder oliën/glaze

Als ik het goed heb begrepen dat komt tzt dodo met nog meer varianten ( corrigeer gerust ) om zo een lijn uit te zetten.
Héél kort door de bocht Finale=Lime Prime Super Light / Mezzo = Lime Prime Light / Lime Prime = Inizio maar dan in de zelfde pijpeiding zoals nu de LP/LPL
( polijstende functie + glaze ( maar dan anders, maar hopelijk stiekem soort van aparte vergelijking ( weet het ff zo 1,2,3, niet anders uit te leggen / vertalen )))

@freddyevo: Nog positief nieuws over de gehele dag en de concourswedstrijd ( gewonnen? )
Je ervaring met de e-zyme, wellicht interessant voor de andere te horen hoe en wat